اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

اصرار به طرح سوال از رئیس‌جمهور با نیت خیر نیست

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که با اصرار اقدام به پیگیری طرح سوال از رئیس‌جمهور می‌کنند، نیت خیر ندارند.

اصرار به طرح سوال از رئیس‌جمهور با نیت خیر نیست
سید امیرحسین قاضی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: سؤال از مسئولان دولت و داشتن انتظار برای گرفتن پاسخ سوالات حق مجلس شورای اسلامی است اما در شرایط کنونی کشور اقدام به انجام آن به مصلحت نیست.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: طی اقدامات انجام شده به نظر می‌رسد کارکرد طرح سوال از رئیس‌جمهور کارکردی سیاسی و در راستای تسویه حساب‌های سیاسی است.
وی اضافه کرد: در شرایط حال حاضر بین‌المللی و منطقه‌ای، طرح سوال از رئیس‌جمهور می‌تواند موجبات ارسال پیام‌های غلط به دنیا در راستای نشان دادن تنش و وجود اختلاف در داخل ایران را فراهم کند که رخ دادن چنین مسائلی نمی‌تواند در شأن جمهوری اسلامی ایران باشد.
وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان منطقه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور اسلامی و حامی کشورهای مظلوم و مسلمان دنیا و همچنین داشتن نقش الهام بخش در ایجاد موج بیداری در کشورهای منطقه، وظیفه معنوی و هدایت‌گری در این زمینه داشته و مصلحت نیست در چنین شرایطی با طرح سوال از رئیس‌جمهور و تبدیل این مسأله به یک چالش میان دولت و مجلس، به دشمنان فرصت سوء استفاده از جایگاه نظام داده شود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در همین رابطه افزود: اصرار و پیگیری در راستای اجرای طرح سوال از رئیس‌جمهور نه تنها کمکی به کشور در راستای پیشبرد اهداف و اولویت‌های اصلی آن نمی‌کند بلکه بر خلاف مصالح نظام و کشور است و نمی‌توان برداشت نیت خیر از این اصرار داشت.
قاضی‌زاده با اشاره به جلسه بررسی طرح استیضاح از وزیر اقتصاد و دارایی که دیروز با حضور رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: با توجه به انتظار جامعه در رابطه با پاسخگویی عالی‌‌ترین مقام اقتصادی کشور برای حادثه فاجعه‌آمیز رخ داده در این حوزه وزیر مربوطه در مجلس حاضر شده و اقدام به پاسخگویی نمود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: طی این جلسه به سبب پذیرش مسئولیت خطاهای انجام شده در این وزارت و همچنین عذرخواهی وزیر مربوطه، مجلس تصمیم به رأی عدم استیضاح در ارتباط با وزیر اقتصاد و دارایی کشور گرفت و امیدواریم که با حمایت دولت، این وزارت بتواند در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی اقدامات شایسته‌ای مبذول دارد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول