اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آبفای ابرکوه:

فاضلاب شهر ابرکوه بازچرخانی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور آبفای ابرکوه از بازچرخانی فاضلاب این شهر خبر داد.

فاضلاب شهر ابرکوه بازچرخانی می‌شود
سیدمحسن پورسید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: فاضلاب شهر ابرکوه وارد چرخه بازچرخانی می‌شود و در این راستا اقدامات اولیه در حال انجام است.
وی افزود: مطالعات این طرح هم‌اکنون در دست انجام است و در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی رسیده است.
پورسید در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح عملکرد شش ماهه امسال آبفای ابرکوه بیان داشت: 5 هزار و 675 متر شبکه توزیع آب در این شهرستان اصلاح و بازسازی شده است.
این مسئول همچنین از توسعه یک‌هزار و 352 متر شبکه آبرسانی در نقاط مختلف شهر، اصلاح و بازسازی 183 فقره انشعابات مشترکان و اجرای طرح مطالعات بازچرخانی فاضلاب شهر ابرکوه خبر داد.
پورسید خاطرنشان کرد: واگذاری 187 فقره انشعاب با کاربری‌های مختلف، تعویض 74 فقره کنتور خراب، انجام 442 مورد اتفاقات فرعی و اصلی، انجام 905 مورد آزمایش کلرسنجی، انجام 152 مورد آزمایش باکتریولوژی و 35 مورد آزمایش هترتروف و 46 مورد آزمایش شیمی فیزیک از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این امور است.
وی با اشاره به تأمین یک میلیون و 504 هزار و 200 مترمکعب آب در مدت شش ماه گذشته عنوان کرد: مطالعات پروژه‌های بازچرخانی فاضلاب شهر ابرکوه با پیشرفت 70 درصدی و مطالعه فاز دوم طرح فاضلاب شهر ابرکوه همچنین نصب سیستم نوین گندزدایی بر روی مخازن ذخیره آب و ساخت 42 باب حوضچه شیرفلکه در سطح شهر از دیگر اقدامات است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول