اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آبفای منطقه گلپایگان خبر داد:

مطالعات اولیه فاضلاب منطقه گلپایگان انجام شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب‌ و فاضلاب منطقه گلپایگان گفت: در حال حاضر مطالعات اولیه فاضلاب گلپایگان صورت گرفته است و احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب به 40 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مطالعات اولیه فاضلاب منطقه گلپایگان انجام شد
محمدرضا گل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار داشت: در حال حاضر زمین مورد نیاز به منظور احداث فاضلاب منطقه گلپایگان خریداری شده و حدود دو کیلومتر کلکتور اصلی فاضلاب نیز انجام شده است.
وی به ضرورت اختصاص اعتبار مورد نیاز برای این پروژه اشاره کرد و افزود: در صورت اختصاص بودجه کافی برای این موضوع عملیات اجرایی فاضلاب شهرستان آغاز می‌شود.
مدیر امور آبفای منطقه گلپایگان تاکید کرد: اسناد مناقصه احداث تصفیه‌خانه در سایت آب‌ فاضلاب استان اصفهان به نشانی www.abfaesfahan.ir موجود است که پس از تعیین پیمانکار مراحل اجرایی این پروژه انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: عملیات لوله‌گذاری فاز نخست مسکن مهر گلپایگان، با اعتباری بالغ بر3 هزار میلیون ریال آغاز شده است و در این عملیات هفت هزار متر لوله آزبست سیمان به قطر‌های 100، 150، 200 و 250 میلی‌متر اجرا شده و در آینده‌ای نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
گل محمدی افزود: مخزن ذخیره آب طرح مسکن مهر گلپایگان نیز در حال اجرا است و این مخزن 2 هزار متر‌مکعب ظرفیت دارد و این طرح با اعتبار اولیه‌ای بالغ بر سه میلیارد و 850 میلیون ریال آغاز شده است. 
 وی تصریح کرد: نوع سازه این مخزن بتنی نیمه مدفون است که به منظور تأمین فشار و ذخیره آب طرح مسکن مهر شهرستان احداث می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول