اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناوران بندر خرمشهر:

چهارمین شناور بندر خرمشهر به آب انداخته شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناوران بندر خرمشهر گفت: یدک‌کش افشین افرا، به عنوان چهارمین شناور طی یک ماه گذشته در این بندر به آب انداخته شد.

چهارمین شناور بندر خرمشهر به آب انداخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، ابوطالب گرایلو اظهار داشت: یدک‌کش افشین افرا در بندر خرمشهر به آب انداخته شد.
وی بیان کرد: یدک‌کش افشین افرا دارای ظرفیت غیر خالص 117تن، با بدنه‌ای از جنس فولاد توسط شرکت کشتی‌سازی صنعت و دریا و از محل وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی ساخته شده است.
رئیس اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناوران بندر خرمشهر درباره نوع کارایی این شناور افزود: نوع طراحی این شناور  متناسب با کارهای خدماتی و عملیاتی بوده که ساخت آن از سال 1386شروع شده است.
وی با اشاره به اندازه این یدک‌کش تصریح کرد: طول این یدک‌کش 24 متر و عرض آن  هفت متر و ارتفاع سه و دو متر است.
گرایلو ادامه داد: یدک‌کش افشین افرا زیر نظارت مستقیم اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناوران استان خوزستان و مؤسسه رده‌بندی آسیا ساخته شده است.
وی افزود: پس از شناورهای جمان، مها و اوستا پنج، این چهارمین شناوری است که در یک ماه گذشته در بندر خرمشهر به آب انداخته می‌شود.
رئیس اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناوران بندر خرمشهر در پایان ساخت این شناورها را به دست متخصصان داخلی نشان از همت و ارتقای دانش فنی آنان دانست که صرفه‌جویی‌های ارزی مناسبی را برای کشور در پی داشته است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول