اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مشکلات مالی؛

انگیزه شمشیربازان اصفهانی کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: در رقابت‌های لیگ شمشیربازی تهران، انگیزه قهرمانی شمشیربازان تیم ذوب‌آهن اصفهان به دلیل مشکلات مالی و پرداخت نشدن حقوق، به شدت کاهش یافته است.

انگیزه شمشیربازان اصفهانی کاهش یافته است
فرهاد رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس به مناسبت برگزاری رقابت‌های لیگ شمشیربازی، که هفته دوم خود را در تهران پشت سر می‌گذارد، اظهار داشت: دو تیم شمشیربازی ذوب‌آهن اصفهان و تیم خانه شمشیربازی اصفهان به نمایندگی از طرف هیئت شمشیربازی استان اصفهان در رقابت‌های لیگ شمشیربازی حضور دارند.
وی با بیان اینکه تیم شمشیربازی ذوب‌آهن که هفته نخست رقابت‌های لیگ شمشیربازی را قدرتمندانه آغاز کرده بود و با دو برد در صدر جدول این مسابقات قرار داشت، تصریح کرد: به دلیل پایین بودن انگیز شمشیربازان ذوب‌آهن و مشکلات مالی پیش آمده از طرف باشگاه ذوب‌آهن برای این ورزشکاران، تیم شمشیربازی ذوب‌آهن اصفهان در اسلحه‌های اپه و فلوره و در بازی‌های خود‌ با دو تیم شمشیربازی پیکان و تیم شمشیربازی شرکت ملی گاز، نتیجه را واگذار کرد اما در اسلحه سابر تیم ذوب‌آهن توانست تیم شمشیربازی شرکت ملی گاز را شکست دهد.
دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان اضافه کرد: تیم شمشیربازی ذوب‌آهن اصفهان در پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ شمشیربازی در مجموع هر سه اسلحه اپه، فلوره و سابر با 26 امتیاز جایگاه پنجم را از آن خود کرد.
وی با اشاره به مشکلات مالی پیش آمده برای تمام تیم‌های ورزشی ذوب‌آهن، تاکید کرد: مقامات این باشگاه، قول‌های مساعدی را برای برطرف شدن هر چه سریع‌تر این مشکلات داده‌اند.
رضایی در مورد تیم خانه شمشیربازی استان اصفهان و بازی این تیم با تیم‌های شمشیربازی زنجان و کیش اظهار داشت: تیم خانه شمشیربازی به تیم شمشیربازی کیش نتیجه را واگذار کرد و در مورد تیم زنجان نیز تنها توانست در اسلحه فلوره این تیم را شکست دهد.
وی ادامه داد: تیم شمشیربازی خانه اصفهان با 14 امتیاز در جایگاه هفتم رقابت‌های لیگ شمشیربازی قرار دارد.
دبیر هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: تیم جوان شمشیربازی خانه اصفهان با حضور در میدان‌های قدرتمند شمشیربازی، به طور حتم افتخارات آینده شمشیربازی استان اصفهان را از آن خود می‌کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول