اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد اصفهان:

سن ورزشکاران بولینگ و بیلیارد را کاهش می‌دهیم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: این هیئت با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم خود، سن شرکت‌کنندگان را برای آموزش در رشته بولینگ و بیلیارد کاهش می‌دهد.

سن ورزشکاران بولینگ و بیلیارد را کاهش می‌دهیم
پانته‌آ صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به طور حتم در صورتی که سن شرکت‌کنندگان برای آموزش بولینگ و بیلیارد کاهش یابد، اثرات مثبت آن را در سال‌های آتی در رقابت‌های حرفه‌ای مشاهده می‌کنیم.
وی در مورد برنامه‌های آتی هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با بیان اینکه این هیئت میزبانی رقابت‌های آسیایی six red (شش توپ) بیلیارد را در بهمن ماه سال جاری پیش رو دارد، تاکید کرد: رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان از زمان تصدی‌گری این پست، تعاملات بسیار خوبی را با گروه‌های مختلف برقرار کرده، به طوریکه این چندمین مرتبه است که اصفهان میزبانی بولینگ و بیلیارد را بر عهده می‌گیرد.
نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به اهمیت ورزش یوگا در افزایش راندمان‌ سایر رشته‌های ورزشی از جمله  رشته بولینگ و بیلیارد کرد و افزود: با توجه به اینکه رشته یوگا برطرف کننده استرس و ایجاد تمرکز در ورزشکاران است به همین دلیل دیروز همایش یوگا برای ورزشکاران حرفه‌ای بولینگ و بیلیارد هیئت استان اصفهان برگزار شد.
وی افزود: همایش یوگای بازیکنان بولینگ و بیلیارد هیئت استان اصفهان جنبه معرفی داشته است و برنامه‌ریزی‌های بعدی برای برگزاری دوره‌های رشته یوگا به زودی انجام می‌شود.
صادقی ادامه داد: هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان از مربیان یوگایی استفاده می‌کند که مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان قرار گرفته است.
وی گفت: در رقابت‌های جهانی بولینگ آفریقای جنوبی از دو نفر ایرانی شرکت‌کننده در این مسابقات یک نفر خانم از اصفهان و یک نفر آقا از تهران حضور دارند.
نایب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در مورد دوره‌های آموزشی این هیئت اظهار داشت: در بیلیارد دو سالن برای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده است که این سالن بر اساس روز‌های زوج و فرد تقسیم بندی می‌شود.
وی گفت: هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان برنامه‌ریز‌های خوبی را برای آموزش رده‌های مختلف سنی در رشته بولینگ مد نظر خود قرار داده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول