اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان خبر داد:

انجام مرحله نهایی داوری دومین نمایشگاه نقاشان معاصر

خبرگزاری فارس: مسئول خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان از داوری مرحله نهایی آثار ارسالی به دبیرخانه دومین نمایشگاه استانی نقاشان معاصر اصفهان در خانه هنرمندان خبر داد.

انجام مرحله نهایی داوری دومین نمایشگاه نقاشان معاصر
آزاده کوفی‌گر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این آثار در دو مرحله مورد بازبینی و داوری قرار گرفت که در مرحله اول از بین 580 اثر ارسالی  179 اثر به مرحله بعد را یافت.در مرحله نهایی 35 اثر از 24 نفر توسط کارشناسان مطرح داخل و خارج استانی دکتر منصور حسامی، تهمورث بهادرانی، دکتر افسانه ناظری و دو ناظر از خانه هنرمندان بررسی و برگزیده شد.
مسئول خانه تجسمی حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد: آثار نهایی برگزیده شده علاوه بر اینکه در نمایشگاه نقاشان معاصر به نمایش در می‌آید و در کتاب سالانه نقاشان معاصر نیز به چاپ می‌رسد.همچنین آثار انتخاب شده در مرحله اول نیز در نشستی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
کوفی‌گر  با اشاره به اینکه نمایشگاه نقاشان معاصر شامل دو بخش است، گفت: بخش اول مربوط به آثار مدعوین است که آثارشان بدون کارشناسی در نمایشگاه قرار می‌گیرد و در واقع نمایشگاهی از مقولات و پژوهش‌هایی درباره شهر اصفهان است.
وی ادامه داد: بخش دیگر نیز آثار راه یافته به مرحله نهایی نمایشگاه استانی نقاشان معاصر اصفهان را شامل می‌شود.
 نمایشگاه آثار برگزیده ارسالی به دبیرخانه این نمایشگاه به زودی در اصفهان و در فصل زمستان نیز در شهر تهران در گالری صبا برگزار می‌شود.
 انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول