اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قزوین:

آتش‌نشانی قزوین روزانه 450 تماس مزاحمی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قزوین گفت: طبق آمار ثبت شده در سامانه 125 روزانه بیش از 450 مورد تماس، کذب، مزاحمت تلفنی و بی‌ارتباط با سازمان است.

آتش‌نشانی قزوین روزانه 450 تماس مزاحمی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی قزوین، سید علی شفیعی بیان کرد: جمعه ششم آبان ماه جاری در پی قطع گاز در سطح شهر قزوین یک‌هزار و 570 تماس تلفنی بی‌مورد موجب اشغال شماره 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین شد.
وی ادامه داد: تعدادی از شهروندان قزوینی برای جویا شدن علت قطعی گاز از ساعت 20 روز جمعه تا ساعت هشت صبح روز بعد با شماره تلفن 125 مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی تماس گرفته و از بروز این اتفاق اظهار نگرانی و گلایه کردند، این در حالیست که پاسخگویی و رسیدگی به این موضوع هیچ ارتباطی به آتش‌نشانی ندارد و سازمان آتش‌نشانی به دلیل ارتباط نداشتن کاری هیچ پاسخی برای این سؤال نداشته است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قزوین افزود: متأسفانه این موضوع باعث اخلال در فعالیت این مرکز شد و مشکلاتی را در انجام وظایف آتش‌نشانی ایجاد کرد.
وی تصریح کرد: در حرفه آتش‌نشانی ثانیه‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، چراکه گاهی مرگ و زندگی افراد در همین ثانیه‌ها رقم می‌خورد اما تعدادی از افراد بدون توجه به این موضوع با تماس‌های تلفنی یا اعلام حوادث کاذب، مزاحمت‌هایی را برای مرکز ستاد فرماندهی 125 ایجاد می‌کنند.
شفیعی تأکید کرد: باید توجه داشت که مزاحمت، شوخی یا تماس بی‌مورد با سازمان‌هایی مثل آتش‌نشانی که جدیت اصل اول کاری آنهاست، رفتاری ناهنجار و ضد اخلاقی است که باید در جامعه اصلاح شود.
وی خاطرنشان کرد: سامانه 125 آتش نشانی قزوین در حال حاضر با قابلیت پنج خط همزمان برای اطلاع‌رسانی سریع شهروندان در مورد آتش‌سوزی و دیگر حوادثی است که در سطح شهر رخ می‌دهد و امیدواریم با همکاری متولیان امور فرهنگی و رسانه‌ها بتوان جایگاه مهم آتش‌نشانی و حساسیت کار آن را به شهروندان معرفی کرد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قزوین گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه 125 روزانه به طور میانگین 500 تماس تلفنی با مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی قزوین برقرار می‌شود که بیش از 450 مورد آن کذب و مزاحمت تلفنی یا تماس‌های بی‌ارتباط با مأموریت و وظایف این سازمان است. 
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول