اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی دشتی خبر داد:

آغاز فعالیت نظام صنفی کشاورزی دشتی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان دشتی گفت: نظام صنفی فعالیت‌های کشاورزی این شهرستان آغاز به کار کرد.

آغاز فعالیت نظام صنفی کشاورزی دشتی
علی توپال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: با نظام‌مند کردن و سازماندهی فعالیت‌های کشاورزی و منابع طبیعی  افق روشنی پیش رو خواهیم داشت.
وی افزود: بهره‌برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی دارای مشکلات متعددی هستند که به علت پراکنده بودن نمی‌توانند خواسته‌های صنفی و شغلی خود را پیگیری و از حق خودشان دفاع کنند.
رئیس هیئت مدیره نظام صنفی فعالیت‌های کشاورزی شهرستان دشتی ادامه داد: نظام صنفی کارهای کشاورزی این امکان را می‌دهد که با هویت بخشیدن به کشاورزان و جداسازی این قشر از دیگر افراد، دیگر کسی نتواند به اسم کشاورز تسهیلات دریافت کند.
توپال تصریح کرد: با آغاز به کار این بخش، هیچ کشاورزی نمی‌تواند خدای ناکرده بیشتر از حق خودش و به ضرر دیگر کشاورزان امکانات دریافت کند.
توپال گفت: تلاش در راستای استیفای حقوق و خواسته‌های مشروع  و قانونی و بهبود وضع اجتماعی فرهنگی، اقتصادی و افزایش سطح رفاهی از اولویت‌های برنامه نظام صنفی کارهای کشاورزی شهرستان دشتی است.
وی خاطرنشان کرد: فراخوان عمومی برای عضویت فعالان بخش کشاورزی در نظام صنفی فعالیت‌های کشاورزی شهرستان دشتی  و دریافت پروانه فعالیت و کارت شناسایی اعلام شده است.
رئیس هیئت مدیره نظام صنفی فعالیت‌های کشاورزی شهرستان دشتی گفت: با این اقدام، فعالیت‌های کشاورزی در دشتی بیش از گذشته ساماندهی شده و توسعه بخش کشاورزی را در این شهرستان خواهیم دید.
توپال اظهار داشت: شهرستان دشتی ظرفیت‌های خوبی در بخش کشاورزی دارد و در بخش امور گلخانه‌ای جزو برترین‌های کشور است.
وی بیان کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان از این صنف، زمینه فعالیت‌های کشاورزی در این شهرستان بیش از پیش فراهم شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول