اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل:

جشن‌های ولایت با محوریت مردم رنگ و جلا می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشن‌های دهه ولایت با حضور مردم و اقشار مختلف رنگ و جلایی واقعی و همیشه جاوید پیدا می‌کند.

جشن‌های ولایت با محوریت مردم رنگ و جلا می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی عصر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های پیش روی فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردبیل اظهار داشت: جشن‌های دهه ولایت در استان اردبیل همسو با سایر مناطق کشور با محوریت شناخت ابعاد زندگی و سیره امام علی (ع) در قالب جشن‌های مختلف ایام غدیر برگزار شده و اهالی استان می‌توانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.
وی تصریح کرد: در قالب برنامه‌های جشن و سرور در این ایام و در فاصله عید سعید قربان و عید غدیر خم به عنوان جشن بزرگ ولایت امسال سعی کردیم با محوریت طرح موضوع ولایت به گونه‌ای حرکت کنیم تا ابعاد مختلفی از این امر ارزشمند در جامعه تبیین و تشریح شود.
شرفی در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و دانش‌آموز اشاره کرد و افزود: در این روز فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فعالیت‌های خود به گونه‌ای اقدام می‌کند تا کمر دشمنان را در اراده آهنین برای به چالش کشیدن نظام اسلامی در عرصه فرهنگی و تبلیغات نرم از بین برود.
این مسئول خاطر نشان کرد: 13 آبان در حقیقت روز نمایش همیت و غیرت ملت ایران در دفاع از ناموس و حیثیت خود، اسلام و ارزش‌های آن است و نباید این حرکت‌ها با رنگ و بوی غیر از تقویت مبانی فرهنگی، اعتقادی، دینی و همبستگی انجام شود.
وی اضافه کرد: ما نیز به نوبه خود کاروان هنرمندان را به همراه بسته‌های فرهنگی و هنری وارد شهرهای مختلف می‌کنیم که قرار است این کاروان در قالب 10 ایستگاه بسته‌های فرهنگی و مذهبی را بین نوجوانان و جوانان توزیع کند.
به گزارش فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل ادامه داد: یکی از اهداف ما در تهیه و توزیع این اقلام فرهنگی به ویژه در مناطق محروم و مرزی این است که دانش‌آموزان، نوجوانان، جوانان و حتی دانشجویان با آثار و اندیشه‌های فرهنگی اسلام و اعتقادی آشنایی بیشتر پیدا کرده و با تقویت روحیه اعتماد به نفس در برابر ترفندهای مختلف دشمن ایستادگی کنند.
وی در ادامه گفت: فیلم‌ها و بسته‌های فرهنگی و هنری به همین مناسبت در بین کودکان و نوجوانان مناطق محروم و مرزی توزیع شده و ما در طول سال چنین برنامه‌های نمادینی را با هدف تقویت موضوع آگاهی‌های فرهنگی انجام می‌دهیم.
شرفی در ادامه افزود: 13 آبان و تقارن آن با ایام دهه ولایت به خوبی این واقعیت انکارناپذیر را به اثبات می‌رساند که جایگاه ولایت و رهبری صالح جامعه جایگاهی خدشه‌ناپذیر، ماندگار و جاودانه است و نباید در آن خللی به وجود آید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول