اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی خلخال:

فرهنگ تشیع بر پایه عقلانیت و استدلال درست تبیین شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی خلخال گفت: فرهنگ تشیع و علوی با تکیه بر مبانی عقلانی و سیره و سلوک نبی مکرم اسلام و ائمه اطهار به صورت فراگیر و گسترده تبیین و تشریح شود.

فرهنگ تشیع بر پایه عقلانیت و استدلال درست تبیین شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحسن محسنی عصر امروز در مراسم برگزاری کلاس‌های آموزشی وبلاگ‌نویسی برای روحانیان شهرستان خلخال اظهار داشت: مکتب تشیع امروز با هجمه‌های سنگین و گاه ناجوانمردانه روبه‌رو است چرا که برخی از سایت‌ها و فضاهای مجازی چنان علیه تشیع تبلیغ منفی می‌کنند تا دلباختگی به این مکتب ارزشمند اندک‌تر شود.
وی تصریح کرد: دشمنان کوردل به ویژه گروهک‌ها و فرق انحرافی متعدد نظیر وهابیت و بهاییت تلاش می‌کنند تا در شکستن حریم و مبانی ارزشی تشیع قدم جلو بگذارند در حالی که به یقین اندیشه بارور اسلام اندیشه جاودانه‌ای است که هیچ خللی در آن راه ندارد.
محسنی خاطر نشان کرد: روحانیان و صاحبان تعقل و اندیشه باید به گونه‌ای رفتار کنند تا دشمن در سنگر خصمانه خود علیه نظام اسلامی، انقلاب، تشیع و آرمان‌های آن مجبور به عقب‌نشینی شود و نتواند به برخی از اهداف و اهرم‌های فشار دست پیدا کند.
این مسئول اضافه کرد: دشمنان قسم خورده این انقلاب با همراهی برخی از گروه‌ها و تشکل‌ها با به راه انداختن هزاران سایت سعی در وارد آمدن هجمه به اعتقادات و مبانی شیعی دارند که لازمه مقابله با این همه هجمه‌های نابرابر افزایش آگاهی روحانیان، مردم و تبلیغ درست دستاوردها و اقدامات انجام شده است.
وی دستاورد علمی را بزرگ‌ترین راهکار مقابله با دشمنان در عصر کنونی یاد کرد و ادامه داد: ما امروز به تجهیز امکانات و ابزار در مقابله با تهدیدهای نرم دشمن احتیاج داریم که در این سنگر روحانیان نقش ممتاز و بی‌بدیلی را در آگاه‌سازی جامعه برعهده دارند.
به گزارش فارس، رئیس تبلیغات اسلامی خلخال همچنین به برگزاری کلاس‌های آموزش وبلاگ‌نویسی برای روحانیان اشاره کرد و گفت: این کلاس‌ها به منظور ارتقای سطح کارکنان، روحانیان طرح هجرت و مستقر با تدریس یکی از رشته‌ها در مرکز آی‌سی‌تی آموزش فنی و حرفه‌ای خلخال برگزار شد.
وی افزود: در این دوره آموزشی روحانیان مستقر و طرح هجرت با فضای مجازی بیشتر آشنا شده و تلاش برای یادگیری سریع مطالب آغاز شده است.
رئیس تبلیغات اسلامی خلخال تصریح کرد:‌ در عصر حاضر که عصر اینترنت و ارتباطات در فضای مجازی است، تسلط فعالان فرهنگی و روحانیان به اینترنت و فعالیت‌های فضای مجازی از ابزار لازم در مقابله با دشمنان است.
این دوره آموزشی که به همت فنی و حرفه‌ای خلخال و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در شهرستان خلخال و در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.‌
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول