اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

مطبوعات آئینه افکار عمومی جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اهمیت مطبوعات و رسانه‌ها گفت: مطبوعات آئینه افکار عمومی جامعه است.

مطبوعات آئینه افکار عمومی جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، جعفر گل محمدی در مراسم تحلیف اعضای جدید هیئت منصفه مطبوعات استان زنجان رسالت مطبوعات را در آگاه‌سازی و اطلاع رسانی دقیق و صادقانه را یادآور شد و اظهار داشت: مطبوعات باید در بیان دیدگاه‌ها و تقویت باورها و ارزش‌های دینی و اسلامی تلاش کنند.
وی با بیان اینکه جامعه برای پویایی، رشد و تعالی خود نیاز به مطبوعات دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت استان زنجان و وجود مردم مومن و متدین، وضعیت مطبوعات استان مناسب است.
رئیس دستگاه قضایی استان زنجان به فلسفه وجودی هیئت منصفه مطبوعات در هر استان اشاره کرد و افزود: هر یک از اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان نمایندگان قشرهای مختلف و افکار عمومی جامعه هستند.
وی تعامل و همکاری دستگاه قضایی با مطبوعات را یاد آورد شد و ادامه داد: هیئت منصفه مطبوعات باید وضعیت کشور را در هر وضعیتی  درک کنند و عدالت را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
در پایان این جلسه 14 عضو جدید هیئت منصفه مطبوعات استان با ادای سوگند کار خود را به طور رسمی آغاز کردند.
گفتنی است، اعضای هیئت منصفه مطبوعات را نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی به مدت دو سال انتخاب می‌کنند.
بر اساس اصل 168 قانون اساسی رسیدگی به جرایم مطبوعاتی با حضور هیئت منصفه مطبوعات انجام می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول