اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان آذر ماه جاری؛

جایگاه سوخت CNG چلگرد به بهره‌برداری می‎رسد

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان آذر ماه جاری جایگاه سوخت CNG چلگرد بهره‌برداری می‎شود.

جایگاه سوخت CNG چلگرد به بهره‌برداری می‎رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ستار فرهادی پیش ازظهر امروز در نشست کمیته حمل و نقل و سوخت این استان اظهار داشت: برآورد هزینه حمل بار در چهارمحال و بختیاری باید با مقایسه با استان‌هایی که شرایط مشابهی با این استان دارند، انجام شود.
وی با بیان اینکه حمل بار در این استان یک طرفه است، افزود: برآورد هزینه‌های حمل بار این استان باید در مقایسه با استان‎های لرستان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد تنظیم شود.
فرهادی در ادامه بر ضرورت تأمین سوخت واحدهای متقاضی سوخت در این استان تأکید کرد و گفت: شرکت نفت باید تا پایان سال‌جاری سوخت شرکت فلات کوهرنگ را تأمین کند.
دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت چهارمحال و بختیاری از تکمیل و راه‌اندازی جایگاه سوخت  CNG چلگرد خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته این جایگاه تا پایان آذرماه جاری به‌بهره‌برداری می‏رسد.
وی بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف سوخت در این استان تأکید کرد و افزود: تا پایان تابستان جاری دستگاه‌ها با مدیریت مطلوب توانسته‌اند بخشی از سهم تخصیص یافته به واحد متبوعشان را صرفه‌جویی کنند.
فرهادی حل مشکل گاز جایگاه‌ سوخت CNG فلارد را ضروری برشمرد و گفت: این جایگاه یکی از نیازهای اساسی مردم بخش فلارد است که شرکت گاز باید اقدامات لازم را برای حل مشکل آن انجام دهد.
وی ظرفیت استفاده از وسایل نقلیه را یکی از عوامل موثر در شناسایی اتلاف انرژی برشمرد و گفت: اگر از ظرفیت کامل وسایل نقلیه استفاده نشود و مسافرت‌های تک‌سرنشین در خودروهای شخصی همچنان ادامه یابد و در قسمت باربری، به دلیل نبود برنامه‌ریزی صحیح، وسیله مورد استفاده تنها در یک مسیر بار حمل کند، از انرژی به شکل مطلوبی استفاده نشده و نتیجه آن اشاعه فرهنگ اتلاف انرژی است.
فرهادی اضافه کرد: سرنشینان خودروهای شخصی علاوه بر پرهیز از حمل و نقل تک‌سرنشینی باید در هنگام توقف با زمان بیش از 30 ثانیه موتور خودروی خود را خاموش کنند، از گذاشتن بارهای اضافی بر سقف ماشین بپرهیزند.
دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت چهارمحال و بختیاری یکی از راه‌های موثر در صرفه‌جویی بنزین را مدیریت حمل و نقل برشمرد و گفت: با استفاده از مدیریت صحیح در حمل و نقل از طریق توسعه و اصلاح مسیرها، نوسازی وسایل و ناوگان حمل و نقل، افزایش ایمنی و توسعه خطوط، الگوی کاربری زمین فشرده زمینه لازم برای صرفه جویی در مصرف بنزین را فراهم می‌کند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول