اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تأمینی در گفت‌وگو با فارس:

کمیسیون بهداشت معتقد به رعایت نشدن موازین شرعی در برخی بیمارستان‌هاست

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت که کمیسیون متبوعش معتقد است رعایت اصول و موازین اسلامی در برخی از بیمارستان‌ها به فراموشی سپرده شده است.

کمیسیون بهداشت معتقد به رعایت نشدن موازین شرعی در برخی بیمارستان‌هاست
حسن تأمینی نماینده مردم رشت و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به ارائه گزارشی از جلسه عصر امروز (یکشنبه) اعضای کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: در این جلسه قائم مقام وزارت بهداشت، مدیرکل درمان این وزارتخانه و معاون بودجه وزارت بهداشت به منظور بررسی علت کم‌رنگ شدن رعایت موازین شرعی در برخی از بیمارستان‌ها به خصوص بیمارستان‌های خصوصی حضور یافتند.

وی افزود: اخیراً اعتراضاتی نسبت به عدم رعایت موازین و اصول شرعی در محیط بیمارستان‌ها اعلام شده بود که مقرر شد به این موضوع توجه بیشتری شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس همچنین گفت: در این جلسه راهکارهای رعایت بیشتر موازین شرعی در محیط بیمارستان‌ها مورد رسیدگی قرار گرفت و مقرر شد در نشست بعدی با حضور مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت این مسئله بررسی شود و راهکارهای اجرایی کردن رعایت بیشتر موازین شرعی در محیط بیمارستان‌ها را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه پیش از این اعتراضاتی در خصوص عدم رعایت موازین شرعی در برخی بیمارستان‌ها اعلام شده بود، گفت: در این جلسه راهکارهایی برای افزایش رعایت موازین شرعی مانند رعایت اصول اسلامی و یا ویزیت بیمار زن توسط پزشک زن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تأمینی اضافه کرد: نظر کمیسیون بهداشت هم بر این بود که برخی از اصول و موازین اسلامی در برخی بیمارستان‌ها به فراموشی سپرده می‌شود از این رو مقرر شد بیشتر در این زمینه دقت شود.

وی در خاتمه از بررسی و تصویب طرح برقراری فوق‌العاده جذب کارکنان غیر هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی حوزه ستادی وزارت بهداشت و واحدهای وابسته و نیز طرح اصلاح ماده 9 قانون رسیدگی به تحلفات رانندگی مصوب 1389 در این جلسه خبر داد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول