اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام موتلفه اسلامی خراسان:

سؤال از رئیس‌جمهور به مصلحت نظام نیست

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی استان خراسان گفت: در شرایط کنونی کشور طرح سؤال از رئیس‌جمهور به مصلحت نظام نیست.

سؤال از رئیس‌جمهور به مصلحت نظام نیست
حسن قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: سؤال از رئیس‌جمهور و مسئولان نظام حق قانونی و عادی مجلس شورای اسلامی است اما در شرایط فعلی با توجه به توجه بیش از پیش دشمنان به نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای صلاح نظام نیست.
وی با اشاره به سادگی و عادی بودن مطرح کردن سؤال از رئیس‌جمهور توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه اقدام به طرح سوال از رئیس‌جمهور امری عادی و در راستای حرکت قانونی قوه مقننه است، می‌تواند سوء استفاده دشمنان نظام از چنین مسائلی در داخل کشور به همراه داشته باشد.
قائم‌مقام موتلفه اسلامی خراسان افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران اکنون بیش از همیشه مترصد یافتن فرصتی برای نفوذ و زیر سوال بردن مسئولان نظام هستند و نباید چنین فرصتی را به سادگی در اختیار آنان قرار داد.
قاسمی ادامه داد: با پر و بال بخشیدن به مسائل کوچک و عادی کشوری و بزرگنمایی آنها در سطح عمومی و دادن مجال به طرح آن در محافل بین‌المللی، می‌تواند فضای جامعه را در رابطه با آن مسائل بحرانی و حساس کند.
وی ضمن درخواست از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با توجه بیش از پیش به این مسائل گفت: سوال و پیگیری حق قانونی مجلس است اما این حق باید بر اساس رعایت یک سری از ملاحظات اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی انجام شود تا مسائل عادی و ساده جریان جامعه، توسط یزرگ‌نمایی دشمنان به مسائلی حساس و بنیادین بدل نشود.
قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی همچنین در رابطه با وحدت اصولگرایان اظهار داشت: وحدت اصولگرایان در جریان انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی می‌تواند ظرفیت مضاعفی را در اصولگرایان برای ورود به انتخابات آتی کشور ایجاد کند.
قاسمی افزود: چنانچه این ظرفیت مضاعف زمینه‌های به‌وجود آمدن رقابت در داخل جبهه‌های اصولگرایی را فراهم کند وضعیت خطرناکی ایجاد شده که سبب تضعیف اصولگرایی در برابر رقیب اصلی می‌شود.
قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی اصلاح‌طلبان را رقیب اصولگرایان معرفی کرد و اظهار داشت: در شرایطی که اصولگرایان بدون تهیه یک لیست واحد و نبود وحدت حقیقی میان جبهه‌های مختلف وارد انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی می‌شود، فرصت برای پیروزی رقیب و تضعیف اصولگرایی بطور کامل فراهم می‌شود.
وی رقابت درون گروهی را بزرگترین آفت وحدت اصولگرایان عنوان کرد و گفت: هر نوع اقدام در راستای ایجاد فضای رقابتی میان خود گروه‌های اصولگرا را صددرصد اشتباه خواند که سبب غفلت از رقیب و در نهایت ضعف اصولگرایان و وارد کردن صدمات گاهاً جبران‌ناپذیر به آن می‌شود.
قاسمی در زمینه نقش جبهه پایداری در روند وحدت اصولگرایان اظهار داشت: در یک نگاه خوشبینانه، جبهه پایداری قصد آوردن ظرفیت جدیدی در پای کار اصولگرایی است که این قصد مشروط بر اینکه موجبات ایجاد رقابت در بین اصولگرایان را فراهم نکند، می‌تواند در وحدت اصولگرایان ایفای نقش کند.
وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش‌های انجام شده و موفقیت‌های موجود یک ظرفیت مضاعف در اصولگرایی بوجود آید تا بتوان با ظرفیت و توان بالاتری وارد انتخابات و رقابت با اصلاح‌طلبان شد.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول