اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر:

7 آمبولانس اورژانس جاده‌ای و شهری در دیر فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از امکانات مطلوبی برخوردار است و هم اکنون هفت دستگاه آمبولانس در ناوگان اورژانس جاده‌ای و شهری خدمات رسانی می‌کنند.

7 آمبولانس اورژانس جاده‌ای و شهری در دیر فعال است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن فخرایی سه‌شنبه شب در نشست شورای اداری مراکز بهداشتی و درمانی دیر اظهار داشت: با توجه به تعداد مناسبت‌های مهرماه نسبت به دیگر ماه‌های سال لازم است با توان مضاعف نسبت به برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف  همت گماشت.
وی افزود: یکی از وظایف ما به عنوان متولی امر بهداشت و درمان حساس سازی جامعه و آموزش راه‌های پیشگیری از بیماریها به جامعه است و مناسبت‌های بهداشتی فرصت مناسبی‌اند تا به این مقوله پرداخته شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیرگفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، تهیه و نصب بنر، برگزاری مسابقات ورزشی، مقاله نویسی، چاپ و توزیع پمفلت و تراکت‌های آموزشی و ... از برنامه‌های پیشنهادی جهت تبیین مناسبت‌های مختلف است.
فخرایی تاکید کرد: شانزدهم مهرماه روز جهانی کودک، بیست و سوم مهرماه روز ملی سل، بیست و چهارم مهرماه روز جهانی غذا، 23 لغایت 30 مهر هفته بهداشت و روان و بیست و هشتم مهر ماه روز ملی سلامت زنان نام گرفته است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه ارائه خدمات خانه بهداشت با انتقال آن به مرکز بهداشتی درمانی ادامه دارد، افزود: در صورتی که زمین دیگری توسط خیرین اهدا شود دانشگاه علوم پزشکی آمادگی لازم برای تامین اعتبار و احداث آن در محل اهدایی را دارد.
وی در ارتباط با بازدیدهای بهداشتی به ویژه بازدید از نانوایی‌ها گفت: از آنجا که یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه دسترسی به آب و غذای سالم است بازرسی و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به صورت ویژه و مستمر انجام می‌شود که نانوایی‌ها نیز هر هفته توسط همکاران پرتلاش بهداشت محیط مورد بازدید قرار می‌گیرند و گزارش بازدید آن نیز برای بررسی در کمیسیون تعزیرات آرد و نان به فرمانداری ارسال می‌شود.
وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی مراتب را به مراکز بهداشتی درمانی مربوطه و یا به سامانه تلفنی 09678 ستاد فوریت سلامت و محیط کار وزارت بهداشت و درمان و یا به سامانه پیامک شبکه بهداشت و درمان به شماره 10008223803 اطلاع دهند.
فخرایی با اشاره به وضعیت خدمات رسانی اورژانس 115گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از امکانات مطلوبی برخوردار است و هم اکنون هفت دستگاه آمبولانس در ناوگان  اورژانس جاده‌ای و شهری خدمات رسانی می‌کنند که فاصله زمانی رسیدن به محل حادثه در شهر چهار دقیقه و در جاده‌ها  هشت دقیقه  است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر خاطرنشان کرد: تلاش دولت خدمتگزار برای ایجاد شرایط مطلوب بهداشت و درمان ادامه دارد و شهرستان دیّر نیز از برکات آن بهره مند می‌شود و نیاز است شهروندان با ارائه پیشنهادات و راهکارهای سازنده ما را انجام  وظایف خود یاری دهند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول