اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان خبر داد:

ایجاد پوشش مخابراتی در 25 روستای ایجرود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان گفت: از هفته گذشته 25 روستا و راه‌ مواصلاتی شهرستان ایجرود زیر پوشش همراه اول رفته است.

ایجاد پوشش مخابراتی در  25 روستای ایجرود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایجرود، نیکنام جدیدی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مخابراتی شهرستان ایجرود اظهار داشت: از هفته گذشته با رومینگ این خطوط مخابراتی 25 روستا و راه‌های مواصلاتی آنها زیر پوشش همراه اول رفته است.
 وی با اشاره به عبور فیبر نوری زنجان ـ بیجار از شهرستان ایجرود افزود‌: همه زیرساخت‌ها برای استفاده ساکنان این شهرستان از خطوط اینترنت پرسرعت مهیا شده است.
 مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان تصریح کرد: شهروندان زرین‌آباد و حلب می توانند با مراجعه به مخابرات شهرستان خط ADSL دریافت کنند.
وی گفت‌: از نظر پوشش مخابراتی ایجرود از برخوردارترین شهرستان‌های استان است‌.
فرماندار ایجرود نیز در این جلسه از عدم استقرار اداره مخابرات در شهرستان گلایه کرد و گفت‌: در برخی موارد به علت نبود شخصی پاسخگو در شهرستان رفع کوچک‌ترین مشکلات نیز به طول می‌انجامد.
باقر اکبرپور با اشاره به مشکلات مخابراتی شهرستان تصریح کرد: عدم آنتن‌دهی موبایل‌های روستایی‌، اصلاح و گسترش شبکه در برخی مناطق شهری و روستایی از جمله مهمترین مشکلات شهرستان است.
همچنین فرماندار شهرستان ایجرود در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان زنجان دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان را یکی از عوامل موفقیت مدیران دانست و خاطرنشان کرد‌: در این بین انعکاس دستاوردها و کاستی‌های جامعه توسط صدا و سیما نقش بسزایی در آگاهی بیشتر مدیران از مشکلات مناطق خود دارد.
باقر اکبرپور با تقدیر از رویکرد جدید صدا و سیمای زنجان در امر اطلاع‌رسانی‌، توجه جدی و بیشتر به اخبار شهرستان را خواستار شد.
امام جمعه زرین‌آباد نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا از اتحاد حاکم در بین مسئولان ایجرود تشکر کرد.
حجت‌الاسلام قربان علی محمدی مطلق بیان کرد‌: نهادی که در سایه ولایت فقیه هدایت می‌شود باید سیره رهبر معظم انقلاب را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این نشست گفت‌: مطرح کردن دستاوردها و کاستی‌های جامعه در رسانه ملی از وظایف ذاتی این سازمان است.
صفری افزود: نمود دستاوردهای نظام باید به خوبی در رسانه ملی دیده شود.
وی همچنین توجه جدی به مناطق محروم را از جمله برنامه‌های کاری خود برشمرد و تصریح کرد‌: این مناطق نیز باید مورد توجه صدا و سیما قرار گیرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول