اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 آبان ماه در شهرکرد؛

فوتسال هنرمندان و مهندسان با هم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: دیدار دوستانه تیم فوتسال هنرمندان ایران و سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری 12 آبان ماه جاری در شهرکرد با هدف کمک به بیماران خاص برگزار می‎شود.

فوتسال هنرمندان و مهندسان با هم رقابت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیر اجرایی مسابقه فوتسال هنرمندان ایران در شهرکرد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمک به بیماران خاص، کمک به کودکان سرطانی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تأمین هزینه‌های درمانی بیماران بی بضاعت و آبرومند از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دیدار است.
مرتضی محمدیان افزود: عواید و درآمد حاصل از فروش بلیت این دیدار، با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان ایران، در اختیار انجمن بیماران خاص قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: عضویت 30 بیمار مبتلا به عارضه سرطان در تیم فوتسال هنرمندان از دیگر برنامه‌های این مدیریت در راستای حمایت از بیماران خاص است.
 مدیر اجرایی مسابقه فوتسال هنرمندان ایران با بیان اینکه این دیدار به صورت پخش زنده از شبکه استانی بر روی آنتن می‎رود، گفت: در این دیدار دوستانه بیش از 25 نفر از هنرمندان کشور به مصاف تیم سازمان نظام مهندسی این استان خواهد رفت.
وی با اشاره به ارگان‌های حامی این دیدار دوستانه، گفت: استانداری، شهرداری شهرکرد، شورای اسلامی شهر شهرکرد، شرکت گچ فارسان، تاکسی بی‎سیم 1833 شهرکرد، اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، صدا و سیمای مرکز استان، سالنامه سرزمین چهار فصل ، سامان ماکارون و شرکت راه و ساختمان طاق کسری حامی این دیدار خواهند بود.
رئیسی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال هنرمندان ایران در این بازی نیز در راستای کمک به بیماران خاص در آیین گلریزان نیز حضور خواهد داشت.
وی بر ضرورت نهادینه سازی برنامه‌های فرهنگی در راستای کمک به بیماران تأکید کرد و گفت: حضور هنرمندان در چهارمحال و بختیاری علاوه بر برگزاری یک کار فرهنگی، باعث معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان می‌شود.
باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان ایران در سال‌های اخیر به نفع کودکان نیازمند در رشته‌های مختلف فعال شده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول