اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت پذیرفت؛

انجام 1367 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدانی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از انجام یک‌هزار و 367 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدان در سال جاری خبر داد.

انجام 1367 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدانی
رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از انجام یک‌هزار و 367 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدان در طول سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد عملیات‌ها 932 مورد آن مربوط به اطفای حریق بوده است.
وی گفت: 153 مورد آن شامل عملیات‌های مهر ماه و 435 مورد آن نیز مربوط به امداد و نجات بوده است که از این تعداد نیز 64 مورد مربوط به عملیات‌های امدادی مهر ماه سال جاری بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان همدان ادامه داد: هزینه‌های مواد مصرفی را برای سازمان در طی سال جاری 508 میلیون و 716 هزار و 400 ریال بوده است.
وی تعداد کل پایان کارها و پروانه ساختمانی صادر شده توسط سازمان را نیز به ترتیب 542 و 853 مورد خواند و بیان کرد: در این مدت 435 مورد عملیات امداد و نجات انجام شده است.
عسگری تصریح کرد: تعداد حادثه در اثر تصادف 64 مورد، مهار حیوانات 62 مورد، نجات حیوانات 23 مورد، گیر کردن انگشتری یا واشر در انگشت 62 مورد و آبگرفتگی نیز 13 مورد بوده است.
وی اضافه کرد: محبوس شدن در منزل یا اتاق 56 مورد، نقص آسانسور 53 مورد، ترکیدگی لوله و نشت آب دو مورد و نشت گاز نیز10 مورد عنوان شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان همدان در خصوص عملیات‌های اطفای حریق در سال جاری نیز تصریح کرد: 65 مورد عملیات اطفای حریق در اماکن مسکونی، 32 مورد در اماکن فرهنگی مذهبی و 9 مورد نیز در کاربری ورزشی انجام گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین در اماکن تجاری 38 مورد، اداری 82 مورد، صنعتی 23 مورد، آموزشی 17 مورد، فضای سبز 26 مورد، مزروعی 202 مورد، زمین بایر 227 مورد، وسیله نقلیه 65 مورد و سایر موارد نیز 130 مورد بوده است. 
عسگری در پایان نیز خاطرنشان کرد: در این مدت در عملیات اطفای حریق دو نفر فوتی داشته‌ایم و تعداد 19 نفر مصدوم و مجروح شده‌اند، همچنین در بحث امداد و نجات نیز تعداد 15 نفر فوتی و 117 مورد مجروح گزارش شده است. 
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول