اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی؛

مشاور استاندار فارس در امور روحانیت انتخاب شد

خبرگزاری فارس: استاندار فارس طی حکمی حجت‌الاسلام محمدحسین کاویانی را به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیت منصوب کرد.

مشاور استاندار فارس در امور روحانیت انتخاب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، در حکم انتصاب صادق عابدین به حجت‌الاسلام کاویانی‌راد آمده است: با توجه به مراتب تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیت منصوب می‌کنم.
استاندار فارس همچنین در این حکم ابراز امیدواری کرده است: مشاور استاندار در امور روحانیت با ایجاد ارتباط منطقی و منظم با روحانیت معظم، تشریح خدمات دولت خدمتگزار و مدیریت استان و تنظیم ملاقات‌های متقابل پرداخته و وظایف محوله را در چارچوب مقررات به انجام رساند.
همچنین با حضور کمال فیروزآبادی معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، حسینعلی حسین شیری به عنوان فرماندار جدید شهرستان مهر معرفی شد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در نشست شورای اداری شهرستان مهر که به منظور تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان مهر در موضوع توسعه و پیشرفت جایگاه ویژه‌ای دارد که می‌طلبد مردم و مسئولان با همکاری خوب خود با فرماندار جدید زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان مهر را فراهم کنند.
فیروزآبادی گفت: این موضوع که امسال توسط مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده، نشان دهنده بزرگ‌ترین دغدغه معظم‌له در موضوع توسعه اقتصادی است و بر همین اساس باید از حداکثر ظرفیت‌های هر منطقه در توسعه اقتصادی استفاده شود.
وی افزود: دولت زیرساخت‌های تولید را با ایجاد شهرک‌های صنعتی مهیا کرده است که بخش خصوصی نیز باید وارد میدان شود و سرمایه‌گذاری کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس شهرستان مهر را قطب صنعتی و استراتژیک استان فارس دانست و ابراز امیدواری کرد که فرماندار جدید نیز مانند فرماندار پیشین برای بهبود فعالیت‌ها و زیرساخت‌های عمرانی تلاش کرده و این امر را تسریع بخشد.
فیروزآبادی در پایان با تقدیر از خدمات چند ساله یحیی صادقی فرماندار سابق شهرستان مهر، حسینعلی حسین شیری را به عنوان فرماندار جدید شهرستان مهر معرفی کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول