اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتصاب‌های جدید در قزوین

خبرگزاری فارس: قزوین آبان ماه سال جاری را با چند انتصاب آغاز کرده و به نظر می‌رسد انتصاب‌های دیگری هم در راه باشد.‌

انتصاب‌های جدید در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در حالی که چند روزی از آبان ماه نمی‌گذرد ولی خبرهای مختلف حکایت از تغییر و جابجایی‌ها در مسئولیت‌های مختلف استان قزوین دارد.
مسئول روابط عمومی دفتر امام جمعه قزوین تغییر مسئول دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین را تأیید کرد و گفت: با توجه به استعفای حجت‌الاسلام محمود تقی بهبودی، حجت‌الاسلام علی ارباب مسئولیت دفتر نماینده ولی فقیه استان قزوین را بر عهده گرفته است.
سید کاظم تعهدی افزود: البته ارباب با حفظ سمت همچنان مسئولیت بنیاد غدیر و ستاد نماز جمعه استان را نیز بر عهده دارد.
وی خاطرنشان کرد: بهبودی نیز در مسئولیت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و مسئول رسیدگی به امور مساجد فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
 
* تغییر در دولتی‌ها
پس چند خبر مختلف سرانجام تغییر رئیس سازمان صنایع و معادن استان قزوین قوت گرفته و رئیس سازمان صنایع و معادن استان قزوین در خصوص ارتقا خویش به مدیرعاملی شرکت دخانیات می‌گوید؛ مباحثی مطرح است ولی باید برای قطعیت تا صدور حکم صبر کرد البته خبرهایی دیگری نیز از نائل شدن مدیرکل فعلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به افتخار بازنشستگی در آبان ماه شنیده می‌شود.
فرماندهی انتظامی استان قزوین نیز از این تغییرات بی نصیب نبوده به طوری که پس از مدت‌ها صندلی خالی جانشین فرماندهی انتظامی استان با حضور غلامحسین دارایی پر شد و با بازنشستگی سید حسن فخار از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین، رضا محتشمی ریاست پلیس امینت عمومی را ترک و به سرپرستی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان منصوب شده است.
در حوزه مدیران زیر مجموعه استانداری قزوین نیز محرم‌علی گروسی بخشدار سابق کوهین به عنوان بخشدار الموت و غلامحسین میرباقری به عنوان بخشدار کوهین حکم گرفته‌اند.
در شهرداری‌های استان نیز به زودی یکی از شهرداران به دلیل دریافت حکم دو ساله انفصال تغییر و جای خود را به فرد دیگری خواهد داد.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول