اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوشهر؛

هجدهمین تالار بورس مازندران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هجدهمین تالار بورس اوراق بهادار استان مازندران در نوشهر افتتاح شد.

هجدهمین تالار بورس مازندران افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، هجدهمین تالار بورس اوراق بهادار استان مازندران در نوشهر و نخستین تالار بورس اوراق بهادار غرب مازندران شامگاه دوشنبه با کارگزاری عمران فارس در نوشهر فعالیت خود را به صورت رسمی و با حضور مدیر بورس منطقه‌ای مازندران، فرماندار و اعضای شورای شهر نوشهر آغاز کرد. 
فرماندار نوشهر در این جلسه با اشاره به اینکه راه‌اندازی این بازار با تلاش شورای اسلامی شهر بوده است، با تقدیر از رئیس و اعضای این شورا از ایجاد تالار بورس به عنوان جهشی اقتصادی یاد کرد و گفت: بورس به اقتصاد کشور کمک می‌کند. 
محمدعلی قمی اویلی ادامه داد: برای جلوگیری از هدر ‌رفت وقت آزاد جوانان و خانواده‌ها و به عنوان کمکی برای معیشت خانواده سرمایه‌گذاری امن در بورس اوراق بهادار وجود دارد. 
وی بیان داشت: کسب بازده، شفافیت اطلاعات، تابعیت نقدشدگی، کمک به کسب و کار، مشارکت و کنترل امور شرکت‌ها و استفاده از برخی از معافیت‌های مالیاتی از جمله ویژگی‌های مشارکت در بورس کشور است. 
فرماندار نوشهر با ابراز خوشحالی از آغاز به‌کار این تالار در شهرستان آن را نویدبخش روزهای رو به پیشرفت این شهرستان عنوان کرد. 
رئیس شورای شهر نوشهر نیز در ادامه با اشاره به اینکه شورای شهر نوشهر هر اقدامی را که به نفع شهروندان و شهر نوشهر باشد را از اولویت‌های پیگیری اعضای شورای شهر عنوان کرد و اذعان داشت: رفع این نیازمندی‌ها در کنار سایر مسئولان تاکنون در جداسازی واحد دانشگاه آزاد اسلامی نوشهر از چالوس، ایجاد اداره مسکن و شهرسازی، هلال احمر مستقل، راه‌اندازی دانشگاه گردشگری و در مدت اخیر استقلال مدیریت محیط زیست شهرستان نمود داشته است.
حمزه علی ریاحی‌فر افتتاح رسمی تالار بورس اوراق بهادار شهرستان نوشهر را برگ دیگری از افتخارات این شهرستان عنوان کرد. 
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول