اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوازدهم و سیزدهم آبان صورت می‌گیرد؛

برگزاری کلاس‌های مربیگری در آبادان

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری کلاس‌های مربیگری دو روزه در آبادان از حضور مرتضی محصص و فریدون معینی برای برگزاری کلاس آموزش مربیگری در این شهرستان خبر داد.

برگزاری کلاس‌های مربیگری در آبادان
علی فیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: به پیشنهاد ریاست پالایشگاه آبادان پی‌گیر برگزاری این کلاس‌ها شده و با انجام رایزنی‌های مختلف برگزاری این دوره را قطعی کردم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: چند جلسه با فریدون معینی و مرتضی محصص برگزار کرده تا در نهایت با صورت گرفتن توافق نهایی با این اساتید، موفق به قطعی کردن برگزاری این کلاس‌ها در روزهای دوازدهم و سیزدهم آبان ماه امسال در آبادان شدیم.
سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به شکل برگزاری این کلاس‌ها افزود: کلاس‌ها به مدت دو روز برگزار شده که در روز نخست تمام مربیانی که فعالیت آنها قابل شناسایی بوده ولی فاقد کارت مربیگری هستند می‌توانند از آن بهره جسته و حتی مربی که در پارک با علاقمندان به فوتبال کار می‌کند اجازه حضور در این دوره را دارا است.
وی خاطرنشان کرد: در روز دوم کلاس‌ها، مربیانی می‌توانند حضور داشته باشند که داری مدرک مربیگری c به بالا هستند.
فیروزی در ادامه اضافه کرد: هزینه برگزاری این کلاس‌ها را اداره آموزش پالایشگاه متقبل شده ضمن اینکه امور ورزش پالایشگاه و باشگاه صنعت نفت آبادان نیز در این خصوص با ما همکاری داشته‌اند.
وی در پایان گفت: بنده مسئول برگزاری کلاس‌ها بوده که در این مهم افرادی همانند کامل شریفی، خداداد سالاری‌نیا، حسین مولایی، سعید سلامات، غلام پریوز، مکی دریس نیز با من همکاری داشتند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول