اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مجلس کمیته امداد امام خمینی:

زمینه خودکفایی 40 درصد مددجویان فراهم شده است

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس و حقوقی کمیته امداد امام خمینی گفت: با تدابیر اندیشیده شده زمینه خودکفایی 40 درصد از مددجویان کمیته امداد امام خمینی فراهم شده است.

زمینه خودکفایی 40 درصد مددجویان فراهم شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، منصور قمشه ظهر امروز در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: اشتغال یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد برای خودکفایی و توانمندسازی مددجویان است.
وی ادامه داد: در این راستا برنامه‌های مختلفی از سوی این دستگاه اجرایی تدوین و در طول امسال در مناطق مختلف کشور اجرایی می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: قرار است تا پایان امسال 40 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی در سراسر کشور به خودکفایی برسند.
قمشه تصریح کرد: تلاش می‌شود سالانه به طور متوسط 10 درصد از جمعیت مددجویان سراسر کشور خودکفا و توانمند شوند.
معاون امور مجلس و حقوقی کمیته امداد امام خمینی گفت: امسال نیز با تلاش‌های صورت گرفته قرار است در مجموع 60 هزار فرصت شغلی در بخش‌های دامپروری، صنعت و کشاورزی برای مددجویان ایجاد شود.
وی ادامه داد: مددجویان کمیته امداد می‌توانند با استفاده از این ظرفیت توانمند شده و زیر زیر چتر حمایتی این نهاد خارج شوند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول