اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آشخانه:

اصلاح ورودی آشخانه اجرایی شد

خبرگزاری فارس: شهردار آشخانه گفت: اصلاح ورودی این شهر که از مصوبات سفر هیئت دولت به خراسان شمالی بوده اجرایی شده است.

اصلاح ورودی آشخانه اجرایی شد
سیدعزت الله رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: در این راستا اصلاح مسیر ورودی به شهر آشخانه از سمت غرب اجرایی شده و اکنون در این محور بلوار احداث شده است.
وی با بیان اینکه اجرای این پروژه در سه فاز ادامه دارد، افزود: از سمت شرق نیز احداث میادین و بلوار در آینده نزدیک و فاز سوم نیز اصلاح تقاطع بوده که تمام این پروژه‌ها از طریق اعتبارات شهرداری آشخانه انجام می‌شود.
رضایی با اشاره به اینکه برای اصلاح ورودی آشخانه پیش از این کاری نشده است، گفت: شهرداری آشخانه ضمن پیگیری طراحی مربوط به این پروژه، آن را اجرایی کرده است.
وی اجرای این پروژه را از موضوعات مهم توسعه آشخانه عنوان کرد و افزود: اصلاح ورودی آشخانه نقش بسزایی نیز در اقتصاد مردم این شهر خواهد داشت.
شهردار آشخانه بر اختصاص اعتبارات دولتی تاکید کرد و گفت: به سبب قرار گرفتن این پروژه در مسیر محور پرتردد مشهد – شمال، اختصاص اعتبارات به منظور تسریع در اجرای این پروژه ضروری به نظر می‌رسد.
وی همچنین احداث پارک بزرگ چهار هکتاری، احداث پارک خطی خندق را از پروژه‌های بزرگ فضای سبز در این شهر عنوان کرد و اظهار داشت: هم اکنون سرانه فضای سبز در آشخانه هفت متر بوده که با اجرای طرح‌های فضای سبز شهری در آشخانه به 9 متر افزایش خواهد یافت.
شهردار آشخانه با اشاره به تحقق50 درصدی بودجه این شهرداری طی امسال، پیش‌بینی کرد تا بودجه شهرداری با مشارکت مردم امسال تحقق یابد.شهر آشخانه در 45 کیلومتری غرب بجنورد قرار دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول