اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق شهرستان لردگان:

4 پروژه بهینه‌سازی برق در لردگان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق شهرستان لردگان گفت: چهار پروژه بهینه‌سازی برق در روستای دهنوی بارز این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

4 پروژه بهینه‌سازی برق در لردگان بهره‌برداری شد
مهرداد رحیم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: به‌منظور اجرای این پروژه تاکنون افزون بر 500 میلیون هزینه شده است.
وی با اشاره به پروژه‌های اجرایی در این شهرستان، گفت: احداث شبکه برق‌رسانی برای مشترکان جدید، نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 100 کاوا، 2 هزار متر کابل خود نگهدار و تعویض 800 کیلوگرم سیم مسی از جمله این پروژه‌ها به‌‎شمار می‎رود.
رحیم‌پور افزایش پایداری شبکه‌ها را از جمله اهداف اجرایی این پروژه‌ها عنوان کرد و گفت: ترمیم و بازسازی شبکه‌های فرسوده، کاهش تلفات و رفع ضعف ولتاژ در این روستاها از دیگر این اهداف محسوب می‎شود.
مدیر امور برق شهرستان لردگان در ادامه از کاهش تلفات شبکه‎های فرسوده روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح کاهش تلفات شبکه‎های فرسوده روستایی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال از محل بودجه کاهش تلفات، پروژه بهینه‎سازی و رفع افت ولتاژ روستای یونکی بخش فلارد پایان یافت.
وی افزود: تعویض 70 اصله پایه چوبی، یک‌هزار و 600 کیلوگرم سیم‎های مسی فرسوده، جابجایی دو دستگاه ترانسفورماتور و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور جدید 300 کیلو ولت آمپر در کاهش تلفات شبکه برق‎رسانی و رفع خاموشی‏های ناخواسته در افزایش رضایت‌مندی مشترکان بسیار موثر است.
رحیم‌پور از نصب 500 دستگاه چراغ لاک‌پشتی در معابر شهرستان لردگان خبر داد و گفت: از این تعداد 100 دستگاه نیز در دو روستای آب بیدک و تیر سامان از بخش منج نصب شد.
مدیر امور برق شهرستان لردگان افزود: به دلیل امکان‌پذیر نبودن سرویس‌دهی پایه چراغ‎های نوع آ، این دو روستا فاقد روشنایی معابر بودند که با هزینه‎ای افزون بر 400 میلیون ریال این روستاها از امکان روشنایی معابر برخوردار شدند.
وی به شرایط حساس کنونی و اهمیت اصلاح الگوی مصرف انرژی الکتریکی در کشور اشاره کرد و گفت: بدون همراهی و همفکری مصرف‌کنندگان این امر به تحقق نمی‌رسد.
رحیم‌پور خاطرنشان کرد: امروزه وجود انرژی‌های پاک همچون برق در زندگی مردم آنقدر مهم و اساسی است که بروز هرگونه مشکلاتی در این زمینه دامنگیر بسیاری از شهروندان و مصرف‌کنندگان می‌شود.
وی تأکید کرد: نیاز است با فراهم کردن فضای مطلوب و گسترش فرهنگ اصلاح الگوی مصرف در بین مشترکان از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنیم.
در حال حاضر امور برق شهرستان لردگان به 41 هزار و 300 مشترک در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری و صنعتی این شهرستان خدمات رسانی می‌کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول