اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اندیمشک:

نقش دانش‌آموزان در دفاع مقدس چشمگیر بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اندیمشک گفت: نقش دانش‌آموزان در دفاع مقدس بسیار چشم‌گیر بود و به این دلیل باید بر تبین نقش آنها تلاش کرد.

نقش دانش‌آموزان در دفاع مقدس چشمگیر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان اندیمشک اظهار داشت: دانش‌آموزان از افراد بسیار فعال موجود در جبهه‌های جنگ بوده‌اند و باید نقش آن‌ها در دفاع مقدس تبیین شود.
امام جمعه اندیمشک با گرامی داشت هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: بسیجی بودن یک ارزش است و بسیجیان دلاور در طول دفاع مقدس حماسه های فراوان آفریدند.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در همه مراحل خود از حضور جوانان و نوجوانان استفاده کرده است و نقش دانش‌آموزان در انقلاب بسیار زیاد بوده است.
خدامی با اشاره به شهدای دانش‌آموز بیان کرد: این اسطوره های گلگون کفن با نثار خون خود در حقیقت درخت اسلام را آبیاری کردند.
 وی با تجلیل از حماسه آفرینی نوجوانان بسیجی در دوران دفاع مقدس افزود: شهیدانی همچون محمدحسین فهمیده و بهنام محمدی با شجاعت مثال زدنی خود دشمن متجاوز بعثی را خوار و ذلیل کردند و این مسئله برای جوانان ما یک ارزش و اعتبار جاودان به حساب می‌آید.
 رئیس اداره آموزش و پرورش اندیمشک نیز با قدردانی از برگزاری این یادواره گفت: برگزاری یادواره‌ها حرکتی ارزشی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محیط‌های علم و دانش است.
 اکرام امین‌زاده افزود: آشنایی دانش آموزان با رشادت‌های نوجوانان بسیجی در زمان جنگ تحمیلی فرهنگ مقاومت و پایداری در مقابل دشمن را در آنها تقویت می‌کند.
وی گفت: برگزار یادواره‌های شهدای دانش‌آموز می‌تواند در ایجاد روحیه شهادت طلبی در نسل جوان تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول