اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد:

ارسال 1000 اثر به جشنواره هنر رسانه و سلامت در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تاکنون از 700 اثر در جشنواره هنر رسانه و سلامت ثبت‌نام و بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد.

ارسال 1000 اثر به جشنواره هنر رسانه و سلامت در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین آزاده ظهر امروز در دومین نشست خبری برگزاری جشنواره هنر رسانه و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: میزبانی برگزاری این جشنواره به مازندران از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیشنهاد داده شد.
وی تصریح کرد: فراخوان برگزاری جشنواره هنر، رسانه و سلامت  از چهار ماه قبل اطلاع‌رسانی شد و هشت محور در باره سلامت در دستور کار جشنواره قرار گرفت.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطر نشان کرد: تغذیه، فعالیت‌بدنی، دخانیات، اعتیاد، بهداشت روان، سلامت معنوی، سوانح و حوداث و ایدز جزء محورهای اصلی جشنواره است.
این مسئول با اشاره به برپایی نمایشگاه سه روز در کنار برپایی جشنواره هنر رسانه و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: نمایشگاه هنر، رسانه و سلامت  در محل اداره کل ارشاد اسلامی مازندران برگزار می‌شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: نمایشگاه هنر، رسانه و سلامت داری 18 غرفه اصلی که سه غرفه آن مربوط به دانشگاه همجوار دانشگاه علوم پزشکی مازندران است.
وی بیان داشت: هشت غرفه مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که در محورهای تغذیه، غذای سالم و محصولات تغذیه‌ای و به صورت پکیدهای آموزشی به صورت سی‌دی در غرفه سلامت سنجی در اختیار عامه مردم قرار می‌گیرد.
آزاده هدف از برگزاری جشنواره هنر، رسانه و سلامت را پیشگیری از بیماری‌ها عنوان و یادآور شد: این جشنواره با هدف کاهش بیماری‌ها اتفاق می‌افتد و یکی از محورهای اصلی سلامت پرداختن به موضوع اقتصادی و معنوی سلامت است.
وی در ادامه با اشاره به تولید 20 عنوان پوستر، کتاب و تولیدات آموزشی یادآرو شد: تجربیات 20 ساله حوزه سلامت و رسانه  در این نمایشگاه و جشنواره مورد بررسی و در معرض دید عامه مردم قرار می‌گیرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تولید 30 عنوان تراکت و 10 مورد تولیدات دیجیتال یادآور شد: تاکنون ثبت‌نام از 700 اثر انجام شد و بیش از یک‌هزار اثر در دبیرخانه دریافت شد.
این مسئول ادامه داد: داوری اثر از 12 آبان شروع می‌شود و آثار جشنواره در هشت بخش و از هر بخش 10 عنوان در جشنواره ارائه می‌شود.
وی از چاپ و تدوین 20 عنوان کتاب از محورهای جشنواره و عرضه آن در سطح استان خبر داد و گفت: 5 هزار نسخه کتاب در ارتباط با محورهای همایش چاپ می‌شود.
معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در تشریح علل انتخاب دانشگاه مازندران برای میزبانی برای برگزاری جشنواره رسانه سلامت و دیجیتال اذعان داشت: عملکرد مناسب دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جشنواره‌های قبلی علل انتخاب دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای میزبانی این جشنواره بود.
دومین جشنواره هنر رسانه و سلامت 19 تا 22 آبان در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول