اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نیمه شب گذشته؛

هوو باز هم در جاده نایین حادثه آفرید

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی نایین گفت: دو کشنده هوو بازهم دچار حادثه شدند و از مسیر منحرف و در کنار جاده واژگون شدند.

هوو باز هم در جاده نایین حادثه آفرید
به گزارش خبرگزاری فارس در اصفهان، محمد علی یوسلیانی در محل حادثه در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: شب گذشته شاهد دو حادثه دلخراش در کیلومتر 17جاده اصفهان به نایین در سمت ورودی به نایین بودیم.
وی ادامه داد: در این دو حادثه دو کشنده هوو بازهم دچار حادثه شدند و از مسیر منحرف و در کنار جاده واژگون شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نایین تصریح کرد: در این حادثه یک نفر از سرنشینان این خودروها کشته و یک نفر هم به شدت مجروح که با حضور اورژانس و پلیس به اصفهان برای ادامه سیر درمان اعزام شد.
وی اضافه کرد :حادثه اول در ساعت 23:30 شب گذشته اتفاق افتاده که در این حادثه کشنده هوو با بار گندم از مسیر خارج و در کنار جاده متوقف شد که این حادثه هیچ کشته‌ای نداشت.
یوسلیانی افزود: در این حادثه با وجود آن که کشنده هوو به سرعتی بیش از 150 کیلومتر در ساعت رسیده بود، راننده به نام «روح‌الله.الف» 29 ساله که از اراک عازم یزد بوده و به همراه کمک راننده خود «رحیم . ر» از خودرو جان سالم بدر برده‌اند.
وی ادامه داد: در حادثه دوم که در چند صد متر فاصله با حادثه دوم اتفاق افتاد، کشنده هوو دوم با بار شکر که از اصفهان عازم یزد بوده است، از مسیر منحرف و متاسفانه سرنشین کشته و راننده نیز به شدت مجروح شده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نایین تصریح کرد: در حادثه دوم سرنشین کشنده به نام «عباس . ظ» 57ساله از اهالی اهواز کشته و راننده 29ساله به نام «خالد . ظ» که پسر وی نیز بوده به شدت مجروح شده است.
وی افزود: در هر دو حادثه کشنده هوو در حادثه دخیل بوده است که به دلیل حساسیت موضوع دلیل در دست بررسی بیشتر قرار گرفته است.
یوسلیانی تاکید کرد: همچنین از رانندگان عزیز درخواست داریم در مسیر حرکت به سمت نایین به دلیل شیب نامحسوس جاده، دچار غفلت در رانندگی نشده و با رعایت سرعت مطمئنه، دقت و توجه به جاده، سفری امن و ایمن را داشته باشند.
وی بیان کرد: این سومین حادثه کشنده هوو در 10روز اخیر بوده است و یکی از چندمین حادثه این کشنده در مسیر ورودی به نایین بوده است که متاسفانه در دلخراش‌ترین این حوادث که در 11مهرماه 89 اتفاق افتاد، کشنده هوو ضمن متلاشی شدن، در ورودی شهر نایین حدود ۲۰۰میلیون ریال خسارت به شهر وارد نمود و به دلیل قطع برق فرستنده تلویزیونی شهر نایین، پخش برنامه شبکه های قرآن، آموزش و خبر در شهر نایین به طور موقت قطع شد و متاسفانه دو نفر نیز در دم جان خود را از دست دادند.
این فرمانده انتظامی افزود: در این جاده چندین گذرگاه فرار نیز تعبیه شده که در حادثه 10روز گذشته نایین که یک کشنده هوو به دلیل نقص فنی در سیستم ترمز که به سرعت بیش از 160کیلومتر در ساعت رسیده بود، توانست با استفاده از این گذرگاه های فرار جان خود را نجات دهد.
به گزارش فارس، با همت و تلاش مسئولان و به ویژه اداره راه نایین، سه گذرگاه فرار و یک حوضچه شن در مسیر ورودی نایین ایجاد شده است که تاکنون با توجه به آمار رسمی اداره راه جان 4 نفر را نجات داده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول