اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

مدت زمان صدور پروانه دام و طیور به نصف تقلیل می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان‌شرقی گفت: با سپردن امور صدور مجوزها و پروانه‌های بخش‌های دام و طیور استان به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مدت زمان صدور پروانه امور دام و طیور به نصف تقلیل می‌یابد.

مدت زمان صدور پروانه دام و طیور به نصف تقلیل می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی ظهر امروز در جلسه نشست بررسی‌ تعرفه‌ها و نحوه واگذاری امور تصدی‌گری مجوزها و پروانه‌های دام و طیور در آذربایجان‌شرقی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با بیان اینکه این سازمان برای تصدی‌گری صدور مجوزها و پروانه‌های دام و طیور آمادگی کامل دارد، اظهار کرد: دبیرخانه مجوزها و پروانه‌های دام و طیور در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مستقر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کلیه متقاضیانی که خواستار صدور و تمدید پروانه تاسیس و بهره‌برداری مربوط به بخش دام و طیور هستند ‌باید از این پس برای ارائه درخواست خود به این سازمان مراجعه کنند، افزود: طبق قانون افزایش بهره‌وری کشاورزی، این واگذاری در راستای حمایت از تشکل‌های بخش کشاورزی و شرکت‌های فنی مهندسی خدمات مشاوره‌ای صورت پذیرفته است.
رئیس سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان با بیان اینکه موظف هستیم در هر شهرستان دفاتری را به این منظور ایجاد کنیم، ادامه داد: با گشایش این دفاتر با همکاری مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، متقاضیان برای انجام امور خود به این شرکت‌ها مراجعه کرده و پروانه و مجوزهای مورد نیاز خود را از این طریق پیگیری خواهند کرد.
وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان خود را تنها موظف به حمایت از حقوق مهندسان کشاورزی نمی‌داند، اظهار کرد: این سازمان به موازات دفاع از حقوق فارغ‌التحصیلان کشاورزی، به دنبال تحقق حقوق و افزایش منافع و عواید کشاورزان و دامداران نیز بوده و پایین بودن تعرفه‌های صدور پروانه امور دام و طیور در استان از تعرفه‌های ابلاغی وزیر جهاد کشاورزی موید همین مطلب است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول