اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی؛

کارخانه خوراک طیور دانه مریوان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مریوان از افتتاح کارخانه خوراک طیور دانه مریوان در آینده نزدیک خبر داد.

کارخانه خوراک طیور دانه مریوان به بهره‌برداری می‌رسد
سیدعزیز هاشمی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این کارخانه به منظور تأمین بخشی از دانه آماده مرغداری‌های شهرستان مریوان راه‌اندازی می‌شود.
وی در ادامه توسعه صنعت طیور، کمک به رشد صنایع وابسته طیور، ایجاد اشتغال، صرفه‌جویی در وقت و هزینه و کمک به توسعه و اقتصاد شهرستان را از اهداف اصلی ساخت این کارخانه عنوان کرد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مریوان بیان داشت: عملیات اجرایی کارخانه خوراک طیور دانه مریوان از ابتدای سال 1389 توسط شرکت تعاونی تولید کشاورزی مرغداران مریوان در اراضی تابعه روستای بر قلعه واقع در سه راهی نی در زمینی به مساحت هشت هزار و 700 مترمربع و با زیربنای دو هزار و 680 مترمربع آغاز شده است.
هاشمی سرمایه ثابت این کارخانه را، 20 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان 12 هزار میلیون ریال معادل 60 درصد با مشارکت بانک صادرات و 8 هزار میلیون ریال دیگر از محل سرمایه شرکت هزینه خواهد شد. وی با اشاره به اشتغالزایی این کارخانه برای جوانان منطقه، افزود: در مرحله اول شروع به کار کارخانه 12 نفر و در مرحله بعدی 12 نفر دیگر که در مجموع 24 نفر در کارخانه مشغول به کار خواهند شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مریوان در پایان با اشاره به اینکه ماشین‌آلات و تجهیزات بکار رفته در کارخانه از نوع (پی تی ان) از کشور هلند است، خاطرنشان کرد: سالانه 40 هزار تن محصول خوراک طیور به صورت پلت در کارخانه تولید خواهد شد.
انتهای پیام/ص30 
 
 
 
    
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول