اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

استقلال ایران مهم‌ترین عامل الگوگیری ملت‌های آزادی‌خواه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: استقلال و آزادی ایران اسلامی و ایستادگی همیشه آن در برابر خواسته‌های خودخواهانه سران ظلم و استکباری مهم‌ترین عامل الگوگیری ملت‌های آزادی‌خواه از انقلاب است.

استقلال ایران مهم‌ترین عامل الگوگیری ملت‌های آزادی‌خواه است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان ظهر امروز در جمع رزمندگان شهرستان سقز که در نمازخانه سپاه این شهرستان برگزار شد، به بیداری اسلامی امروز در سراسر جهان اشاره کرد و اظهارداشت: بیداری اسلامی که امروز در جوامع اسلامی در سراسر جهان شاهد آن هستیم نتیجه الگوگیری مردم آزادی‌خواه این کشورها از انقلاب ایران اسلامی است.
وی علت الگوگیری این کشورها از انقلاب اسلامی را استقلال و آزادی ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: استقلال و آزادی ایران اسلامی در برابر خواسته‌های خودخواهانه سران ظلم و استکباری مهم‌ترین عامل الگوگیری ملت‌های آزادی‌خواه از انقلاب است.
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز تنها متعلق به ملت ایران نیست و به سراسر جهان صادر شده است، افزود: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان در طول سال‌های پیروزی انقلاب امروز بسیاری از کشورها در سراسر جهان با الگوگیری از انقلاب ایران در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده و آنان را نابود می‌کنند.
حجت‌الاسلام حیدریان خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی که دشمنان اسلام همواره از آن وحشت داشته‌اند به لطف خدا در سراسر جهان حاکم شده و دشمنان این دین الهی را یکی پس از دیگر به زانو در می‌آورد.
وی در ادامه به پیروزی غیورمردانه رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:  اتحاد، انسجام و ولایت‌مداری ملت ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس بزرگترین رمز پیروزی آنان در برابر سپاه تا دندان مسلح دشمنان بود.
وی با اشاره به توانمندی نیروهای نظامی و امنیتی به ویژه سپاه پاسداران، گفت: اقتدار این نیروها مانع از تحقق اهداف و برنامه‌های دشمنان است و این شکست‌ناپذیری نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس عینیت یافت.
به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نشان دادند که با دست خالی اما با تکیه بر ایمان و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در برابر هر قدرتی می‌ایستند.
حجت‌الاسلام حیدریان اضافه کرد: تمامی دشمنان نظام اسلامی در قالب رژیم بعث جنگی نابرابر را به ایران اسلامی تحمیل کردند که پیروزی در برابر آن قدرت‌ها همه محاسبه‌های آنان را نقش برآب کرد.
وی به پیشرفت‌های چشمگیر کشور بعد از پیروزی انقلاب به ویژه در چند سال اخیر اشاره کرد و یادآورشد: به برکت این نظام مقدس و در سایه آموزه‌های امام راحل و راهنمایی‌های حکیمانه مقام معظم رهبری کشور ایران در بسیاری از زمینه‌های علمی، نظامی و سیاسی موجب تحیر دیگران شده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی هیچگاه تمامی ندارد، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف امروز دشمن ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است و برای رسیدن به این هدف دست به اجرای هر توطئه ای می‌زنند.
به گفته حجت‌الاسلام حیدریان، در شرایطی که دشمنان اسلام از هر فرصتی استفاده می‌کند که در میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند، ارتقای سطح بصیرت دینی و سیاسی مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های آنان است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول