اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش قلعه‌گنج خبر داد:

رتبه نخست قبولی مقطع راهنمایی قلعه‌گنج در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش قلعه‌گنج گفت: مقطع راهنمایی قلعه‌گنج رتبه نخست درصد قبولی استان کرمان را به خود اختصاص داده است.

رتبه نخست قبولی مقطع راهنمایی قلعه‌گنج در کرمان
خالقداد حیدری‌کهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهارداشت: مقطع تحصیلی راهنمایی شهرستان قلعه‌گنج در سال تحصیلی 90 ـ 89 رتبه نخست درصد قبولی در سطح استان کرمان را کسب کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه دبیران مقطع راهنمایی نیروهای متخصص بود‌ه‌اند با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از جمله برگزاری جلسه‌های کارگاه آموزشی و ارزیابی، تحلیل نمرات پایانی توسط مدیران و سرگروه‌های آموزشی و ارائه راهکارهای لازم برای ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش این موفقیت به دست آمد.
رئیس اداره آموزش و پرورش قلعه‌گنج به بازدید مستمر کارشناسان آموزشی اشاره کرد و گفت: تجربه‌های لازم و برگزاری جلسه‌های کارگاه آموزشی سرگروه‌های استان با مدیران در آغاز سال تحصیلی نیز از عوامل این موفقیت محسوب می‌شود.
حیدری‌کهن افزود: تشویق مدیران برتر و پرتلاش در طول دوران بازدید، جلب مشارکت اولیا و ایجاد انگیزه در بین دانش‌آموزان و اعطای هدایا به دانش‌آموزان برتر آموزشی موجب شد که این نتیجه مهم توسط شهرستان قلعه‌گنج کسب شود.
وی با بیان اینکه تمام این موفقیت‌ها با تلاش همکاران پرتلاش اداره آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج به دست آمده است، خاطرنشان کرد: از تمام دبیران و مدیران دلسوز و سختکوش مدارس و مجتمع‌های آموزشی و سرگروه‌های آموزشی استان کرمان و شهرستان تشکر می‌کنیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش قلعه‌گنج افزود: این رتبه در بین 32 منطقه و شهرستان دارای آموزش و پرورش استان کرمان به دست آمده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول