اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 و 13 آبان‌ماه برگزار می‌شود؛

همایش تخصصی مدیران صنعت کاشی و سرامیک در یزد

خبرگزاری فاس: مدیرعامل شرک شهرک‌های صنعتی استان یزد از برگزاری همایش تخصصی مدیران صنعت کاشی و سرامیک در یزد خبر داد.

همایش تخصصی مدیران صنعت کاشی و سرامیک در یزد
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سید مسعود عظیمی صبح امروز در در دومین جلسه شورای راهبری خوشه کاشی سرامیکی استان یزد اظهار داشت: همایش تخصصی مدیران فنی و تولید صنعت کاشی و سرامیک ایران در تاریخ 12 و 13 آبان‌ماه سال جاری در یزد برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این همایش همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت سرامیک سانسر (suncer) به منظور آشنایی مهندسان فنی و تولید کارخانجات کاشی و سرامیک با مباحث بهینه‌سازی مصرف انرژی، محیط زیست و ایمنی، عارضه‌یابی در صنعت کاشی و سرامیک همچنین تکنولوژی‌های نوین طراحی رنگ و چاپ لعاب و بدنه در یزد برگزار می‌شود.
عظیمی ضمن قدردانی از اعضای شورای راهبری خوشه کاشی سرامیکی استان یزد به منظور همراهی و حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های خوشه صنعتی سرامیک، شرحی از چشم‌انداز و نتایج مورد انتظار این پروژه ارائه کرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 50 درصد کاشی و سرامیک تولیدی کشور در استان یزد به ویژه منطقه صدوق، میبد، اردکان و مهریز تولید می‌شود، اظهار داشت: برگزاری همایش‌های تخصصی می‌تواند تا حد زیادی در ارتقای تولید کیفی این محصولات کمک کند.
عظیمی همچنین خوشه صنعتی کاشی و سرامیک یزد را به فعالیت هرچه بیشتر در این عرصه فرا خواند و افزود: کاشی و سرامیک یزد این قابلیت را دارد که جهانی شود و بازار بیشتری در بحث صادرات را به خود اختصاص دهد.
وی خواستار شناسایی مشکلات و رفع موانع پیش روی توسعه صنعت کاشی و سرامیک استان یزد شد و خاطرنشان کرد: کاشی و سرامیک یزد باید همچنان حرف اول را در کیفیت و کمیت در کشور و منطقه بزند.
معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد نیز در این نشست با اعلام آمادگی برای دعوت از سفیران کشورهای بازار هدف صادرات کاشی و نیز مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بازدید از نمایشگاه سانسر (suncer)، از فعالیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان و خوشه کاشی سرامیکی برای فراهم کردن زمینه برگزاری این نمایشگاه و همایش قدردانی کرد.
سید حسین دشتی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با شرکت گسترده اعضای خوشه کاشی و سرامیک استان به بهترین نحو ممکن برگزار شود.
در این نشست در مورد راهکاری برگزاری هرچه گسترده‌‌تر این نمایشگاه و همایش بحث و تبادل‌نظر شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول