اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان اعلام کرد:

رشد 62 درصدی صادرات در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: طبق آمار به دست آمده تمام صادرات غیرنفتی کشور به دیگر نقاط جهان 47 درصد رشد داشته که سهم استان اصفهان در این جهش 62 درصد بوده است.

رشد 62 درصدی صادرات در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مظفر انصاری شامگاه گذشته در مراسم تجلیل از 40 صادرکننده نمونه استان اصفهان با اشاره به وضعیت استان بیان داشت: در سال‌های اخیر استان اصفهان در زمینه صادرات و در عرصه‌های مختلف افزایش چشمگیری پیدا کرده است.
وی ادامه داد: این استان در شش ماه نخست سال جاری به اندازه تمام روزهای سال گذشته در صادرات غیرنفتی صنایعی مانند فرش، محصولات کشاورزی، صنایع دستی و دیگر اقلام رشد داشته است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان از میزان صادرات کل کشور سخن گفت و اظهار داشت: طبق آمار به دست آمده تمام صادرات کشور به دیگر نقاط جهان 47درصد رشد داشته که سهم استان اصفهان در این جهش 62درصدی بوده است.
وی با اشاره به دلیل افزایش میزان صادرات استان گفت: مردم اصفهان انسان‌های بسیار خلاقی هستند و این نبوغ و استعداد در زمینه‌های مختلف در این افراد موجب شده تا میزان تولیدات بیشتر شده در نتیجه به مناطق دیگر نیز صادر شود.
انصاری از موفقیت چشمگیر در زمینه صادرات استان سخن گفت و تصریح کرد: 171 قلم کالای تولید شده در استان اصفهان به 51 کشور دنیا صادر شده است.
وی تاکید کرد: این موفقیت‌ها نشان‌ می‌دهد که با توجه به مشکلاتی که بر سر راه ما قرار داشته با تلاش توانستیم از تحریم‌ها و فشارهای خارجی عبور کنیم.
سرپرست سازمان صنعت و معدن و تجارت اصفهان گفت: میزان درآمد استان اصفهان در شش ماه نخست سال جاری در زمینه صادرات غیرنفتی یک میلیارد و 230 میلیون دلار بوده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول