اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به برترین‌ها پرداخت می‌شود؛

جایزه 2000 دلاری رقابت‌های تنیس با ویلچر بین‌المللی تبریز

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی رقابت‌های تنیس با ویلچر بین‌المللی تبریز گفت: جایزه 2 هزار دلار برای برترین‌های رقابت‌های تنیس با ویلچر بین‌المللی تبریز اختصاص می‌یابد.

جایزه 2000 دلاری رقابت‌های تنیس با ویلچر بین‌المللی تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، ابراهیم فیروزی اظهار داشت: برگزاری این دوره از رقابت‌ها در تبریز با توجه به زمان و شرایط محیطی تبریز از زمین‌های روباز تنیس به مجموعه‌های تنیس سرپوشیده مجموعه ورزشی آذر آب انتقال یافت.
دبیر ستاد اجرایی رقابت‌های تنیس با ویلچر بین‌المللی تبریز در ادامه گفت: از مدیریت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی و موسسه فرهنگی ورزشی آذرآب تبریز به علت مساعدت و همکاری در برگزاری این رقابت‌ها کمال تشکر و قدردانی را داریم.
وی ادامه داد: رقابت‌های تنیس با ویلچر اوپن بین‌المللی ایران با حضور 16 تنیسور در تبریز آغاز شد.
فیروزی اضافه کرد: مسابقات بین‌المللی تنیس با ویلچر با حضور 10 تنیسور ایرانی، پنج تنیسور عراقی و یک تنیسور سوئیسی ایرانی‌الاصل در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی آذر آب آغاز شد.
این رقابتها تا هشتم آبان‌ماه جاری ادامه خواهد یافت.
حسین ممی‌پور تنیسور تبریزی با رنکینگ 92 بهترین تنیسور این رقابت‌ها است.
رقابت‌های تنیس با ویلچر اوپن بین‌المللی ایران به میزبانی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.
در دور نخست رقابت‌ها حسین ممی‌پور با حسین حامد هل از عراق، محمد المهدی یوسف خلیفه از عراق با موسی پارسا از ایران، محمد قسین حامدان از عراق با محمد رسول قاسمی از ایران، حسین محتشمی از ایران با وحید جعفری از ایران، جمال تجدد از ایران با خلیل ابراهیم حسین از عراق، اکبر قربانی از ایران با مهدی طیبی از ایران، علیرضا کبیرلاله از سوئیس با ابوالقاسم احسانی کلار از ایران و ناصر مهدی صلیح از عراق با محمدرضا یعقوبی از ایران رقابت خواهند کرد.
ورزشکاران کشورمان از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و گیلان حضور دارند که انتخاب آنها بر اساس رنکینگ مسابقات سال گذشته و بین‌المللی انجام گرفته است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول