اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ساری خبر داد:

اعمال تخفیف 25 درصدی در جرایم و عوارض ساختمانی ساری

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ساری از اعمال تخفیف 25 درصدی در جرایم و عوارض ساختمانی در مرکز مازندران خبر داد.

اعمال تخفیف 25 درصدی در جرایم و عوارض ساختمانی ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرامرز نقیبی ‌در سیصد و هشتاد‌مین جلسه علنی شورای اسلامی ساری با بیان اینکه تا پایان سال جاری ریالی به تخفیف جرایم 25 درصدی شهرداری اضافه نمی‌شود، بیان کرد: شهرداری ساری برای مشارکت مطلوب شهروندان تخفیف 25 درصدی جرایم و عوارض ساختمانی را لحاظ کرده است و این میزان افزایش نخواهد یافت.
وی افزود: اگر مشارکت شهروندان در واریزی جرایم و عوارض ساختمانی کمرنگ باشد با مصوبه شورا در سال‌های آینده به 20 تا 15 درصد کاهش مواجه می‌شود.
نقیبی به بارندگی روزهای اخیر شهر ساری که منجر به آب‌گرفتگی معابر و پیاده‌روهای سطح شهر شد اشاره کرد و گفت: تیم کارشناسی شهرداری ساری در بخش حفاری نظارتی ضعیف بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی حفار دارد و در این‌باره دستگاه‌های حفار باید بر اساس مسیری را که شهرداری ارائه می‌دهد، فعالیت کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر ساری افزود: مجوز برخی حفاری‌ها از سوی شهرداری به دستگاه‌های اجرایی حفار موجی شد تا در زمان آبگرفتگی معابر کار هدایت آب‌های سطحی با مشکل مواجه شود.
وی با اشاره به معضل ترافیکی در مرکز مازندران خاطرنشان کرد: بیمارستان امیر مازندرانی که در ابتدای سه راه کشاورزی واقع شده است بدون پارکینگ بوده و مراجعه‌کننده‌های این مرکز درمانی با توجه به قرار گرفتن ایستگاه تاکسی در مجاورت این بیمارستان با مشکل عدیده‌ای مواجه می‌شوند.
نقیبی از مسئولان شهرداری خواست تا پیگیر وضعیت کسری پارکینگ بیمارستان امیر مازندرانی شوند.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری ساری نیازمند سازمان فرهنگی اجتماعی است، عنوان کرد: فرهنگ‌سازی عنصری عمیق در ساماندهی برخی مشکلات شهر که ناشی از فرهنگ می‌شود است و ضرورت دارد که سازمان فرهنگی اجتماعی در شهرداری ایجاد شود.
این مقام مسئول فعالیت سازمان تاکسیرانی را در ارائه خدمات مطلوب به ساروی‌ها مثبت ارزیابی و اظهار کرد: سازمان عمران، فضای سبز و خدمات عمومی در سطح شهر نمادی از فعالیت‌های شهرداری محسوب می‌شوند که تاکسیرانی نیز در ارائه خدمات عمومی باید در حد انتظار شهروندان خدمات‌رسانی کند.
رئیس نظارت و بهداشت شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه جمع‌آوری متکدیان در مرکز مازندران از طریق مناقصه با پیمانکاری قرارداد منعقد شد، بیان کرد: با مشارکت شهرداری ساری و بهزیستی حدود یک ماه است که جمع‌آوری متکدیان در شهر ساری شروع شده است.
جمال باقری افزود: قراردادی که بین شهرداری و سایر دستگاه‌های مرتبط در جمع‌آوری متکدیان منعقد شد وضعیت شهرداری باید از تمام جوانب مشخص باشد.
وی تصریح کرد: اجرای دقیق جمع‌اوری متکدیان در مرکز مازندران آثار اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و بهداشتی فراوانی را به همراه دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول