اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به صورت سالانه؛

عدم پرداخت عوارض نوسازی دیرکرد 10درصدی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر امور در آمد شهرداری اصفهان گفت: افرادی که در موقع مقرر شده عوارض نوسازی را نپردازند به صورت سالانه مشمول ۱۰درصد جریمه دیرکرد می‌شوند.

عدم پرداخت عوارض نوسازی دیرکرد 10درصدی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، رضا نصراصفهانی اظهار داشت: فیش عوارض نوسازی در دو قسط به درب منازل شهروندان ارسال می‌شود و آنها تا پایان اسفند فرصت دارند که عوارض نوسازی خود را پرداخت کنند.
وی با اشاره به اینکه ۵۰۰هزار فیش عوارض نوسازی برای واحدهای مسکونی در سطح اصفهان تا دو هفته آینده به عنوان نخستین قسط توزیع می‌شود، اضافه کرد: قسط دوم فیش عوارض نوسازی در دی‌ ماه توزیع می‌شود.
مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندانی که فیش عوارض نوسازی خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با سامانه ارتباطی ۱۳۷ تماس بگیرند یا به شهرداری منطقه خود مراجعه کنند.
وی قیمت عوارض نوسازی را 5.1درصد قیمت منطقه‌ای ملک بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی دانست و ادامه داد: آن دسته از شهروندانی که تا پایان سال نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند همانند سال‌های گذشته از مزایای جوایز خوش‌حسابی شهرداری اصفهان بهره‌مند می‌شوند.
نصراصفهانی بیان داشت: شهروندانی که اقدام به پرداخت به موقع عوارض خود می‌کنند تا  درصد جایزه خوش‌حسابی به آنها تعلق می‌گیرد.
وی گفت: افرادی که در موقع مقرر شده عوارض نوسازی را نپردازند به صورت سالانه مشمول ۱۰درصد جریمه دیرکرد، می‌شوند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول