اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد:

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در شیراز

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: نخستین نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط با هدف ارائه ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و مزیت‌های بخش صنعت استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی هاشمی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های صنایع کوچک که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های بخش صنعت این استان برگزار شد، اظهار داشت: در این نمایشگاه علاوه بر حضور واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استان فارس و ارائه توانمندی‌های این واحدها، با برپایی جلسات و نشست‌های تخصصی با دعوت از مدیران ارشد استانی و مسئولان کشوری مسائل و مشکلات بخش صنعت استان فارس بررسی و عارضه‌یابی می‌شود.
هاشمی با بیان اینکه بیش از 90 درصد از صنایع این استان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهند، گفت: این صنایع ظرفیت مناسب برای ایجاد اشتغال سریع و پایدار و افزایش سرانه صنعتی استان فارس را دارند.
وی با بیان اینکه بسیاری از صنایع کوچک و متوسط این استان دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های قابل ملاحظه و برجسته‌ای در کشور و حتی عرصه‌های بین‌المللی هستند، تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای ارائه این توانمندی‌ها فراهم و علاوه بر آن زمینه مناسبی نیز برای انجام تبادلات فنی و اقتصادی به وجود می‌آورد.
این مسئول با بیان اینکه یکی از مشکلات صنایع کوچک و متوسط استان فارس ضعف در ارائه توانمندی‌ها و محصولات خود و مشکلات بازاریابی است خاطرنشان کرد: نمایشگاه بزرگ صنایع کوچک و متوسط با هدف هم‌افزایی صنایع و ایجاد بستری مناسب برای حضور محصولات این واحدها در بازارهای داخلی و خارجی است.
به گزارش فارس، در این جلسه که با حضور نمایندگان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی صنایع و معادن شیراز، خانه صنعت و معدن، انجمن مدیران صنایع و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در دفتر امور اقتصادی و هماهنگی استانداری فارس برگزار شد، شرکت کنندگان با تاکید بر لزوم برپایی این نمایشگاه بر اهتمام جدی به منظور برپایی هرچه باشکوه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط استان فارس، تاکید کردند.
همچنین در این جلسه مقرر شد این نمایشگاه هر سال در دهه مبارک فجر برگزار و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آن را در تقویم زمانی خود لحاظ کند.
همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به عنوان مسئول پیگیری و اجرایی برگزاری نمایشگاه تعیین شد.
نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول