اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس آگاهی کرمانشاه صورت گرفت؛

کشف محموله ریسیورهای قاچاق در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی کرمانشاه‌، 106 ‌دستگاه ریسیور خارجی قاچاق از یک دستگاه خودرو پژو 405 کشف و ضبط شد.

کشف محموله ریسیورهای قاچاق در کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس‌، ‌سرپرست پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه‌، در خصوص کشف یک محموله رسیور خارجی قاچاق توسط ماموران آن پلیس گفت‌: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی از منابع خبری مبنی بر اینکه عده‌ای از افراد سودجو پس از ورود تجهیزات دریافت تصاویر ماهواره‌ای از مرزهای غیر‌مجاز کشور‌، اقدام به انتقال آن به کرمانشاه و سایر استان‌های کشور می‌کنند، موضوع توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای این پلیس مورد پیگیری قرار گرفت‌. 
احسان بخش ادامه داد‌: ماموران پس از مدتی کار اطلاعاتی دریافتند یکی از قاچاقچیان با بارگیری یک محموله رسیور قاچاق از شهرستان جوانرود‌، در حال انتقال آن به شهر کرمانشاه است و در این راستا برای بررسی موضوع به محور شناسایی شده عزیمت کردند‌.
وی افزود‌: پس از مدتی گشت‌زنی و کنترل و مراقبت‌، خودرو حامل محموله قاچاق که یک دستگاه پژو 405 بود شناسایی و با شلیک پلیس متوقف شد‌.
بخش اظهار کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودرو‌، 106 دستگاه رسیور خارجی قاچاق کشف و ضبط شد‌.
سرپرست پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد‌: متهم به همراه اقلام مکشوفه برای تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی انتقال داده شد‌.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول