اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 15 آبان ماه جاری؛

مراسم دعای پرفیض عرفه در شهرکرد برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم پرفیض دعای عرفه حضرت سید الشهدا(ع) همزمان با 15 آبان ماه جاری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

مراسم دعای پرفیض عرفه در شهرکرد برگزار می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حیدر بابا احمدی بعدازظهر امروز در جمع اعضای شورای هیئت‌های رزمندگان اسلام این استان، اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی پرچمداران اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) هستند.
وی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی در جلوگیری از بروز بدعت‌ها و خرافه‌های دینی و مذهبی در جامعه مؤثر هستند، افزود: با توجه به دینداری و توجه مردم به شعائر مذهبی و اسلامی، نقش مداحان و خادمان هیئت‌های مذهبی در ارائه تصویر جامع و درست از دین و مذهب بسیار مهم و اساسی است.
بابا احمدی با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی در افزایش بصیرت مردم، گفت: جایگاه مردمی هیئت‌های رزمندگان اسلام ایجاب می‌کند با بیان سیره ائمه معصومین(ع)، دریچه تازه‌ای به روی آحاد مردم به‌ویژه نسل جوان باز شود تا با دشمن و حیله‌هایش آشنایی پیدا کنند.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری ظرفیت و استعداد هیئت‌های رزمندگان اسلام را بسیار خوب عنوان کرد و خواستار جذب و پرورش جوانان و نوجوانان عاشورایی در قالب این هیئت‌ها شد.
وی تزریق درک صحیح از دین و مذهب در جامعه را رسالت هیئت‌های رزمندگان اسلام دانست و گفت: با توجه به اینکه یکی از ابزارهای مهم دشمن در جنگ روانی ایجاد اختلاف و تشتت آرا در بین یک ملت است، هیئت‌های رزمندگان اسلام به عنوان پایگاه‌های بزرگ و عقیدتی مردم، نقش مهمی را در روشنگری افکار عمومی بر عهده دارند. 
بابا احمدی در ادامه با تقسیم دشمنان نسل جوان به دو دسته درونی و بیرونی، گفت: دشمن درونی هر انسان همان نفس اماره و هوس‌های او و جهل به مسایل دینی، مذهبی و اجتماعی است و دشمن بیرونی؛ توطئه‌ها و اقدامات روانی استکبار و مزدورانش است.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قمر بنی هاشم(ع)  ادامه داد: حضور آحاد مردم به ویژه نسل جوان در هیئت‌های رزمندگان اسلام از بهترین راهکارهای مبارزه با دشمنان درونی و بیرونی به شمار می‌رود.
مراسم باشکوه دعای عرفه با شرکت اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایت‌مدار استان رأس ساعت 14:30 دقیقه بعدازظهر روز عرفه به همت هیئت محبان المهدی (عج) رزمندگان اسلام شهرستان شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول