اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه خواهران آمل خبر داد:

تجلیل از فعالان و نخبگان حوزه خواهران در آمل

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه عملیه فاطمه‌الزهرای شهرستان آمل گفت: 60 نفر از فعالان و نخبگان حوزه خواهران شهرستان آمل تجلیل شدند.

تجلیل از فعالان و نخبگان حوزه خواهران در آمل
کبری مهربان ظهر امروز در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از فعالان حوزوی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه این افراد در بخش‌های مختلف همکاری با حوزه و فعالیت‌های قرآنی و دینی تجلیل شدند، اظهار داشت: در این مراسم از 25 ائمه ‌جماعت مدارس دخترانه تقدیر شد.
وی با اشاره به اینکه در این مراسم از 12 مدیر نمونه که در فرهنگ‌سازی نماز در سطح دبیرستان‌های دخترانه این شهرستان فعالیت داشتند نیز تجلیل به عمل آمد، یادآور شد: این مدیران نقش به‌سزایی در توسعه و بسترسازی گرایش نوجوانان به نماز داشتند.
مهربان با اعلام اینکه در این مراسم، آیین نمادین فارغ‌التحصیلی حوزه علمیه خواهران آمل نیز برگزار شد بیان داشت: در این مراسم از 22 نفر از فارغ‌التحصیلان سال‌های گذشته این حوزه تقدیر شد.
این مسئول با اشاره به اینکه حوزه علمیه خواهران آمل در سال گذشته رتبه نخست فقه و اصول را در المپیاد کشوری کسب کرده، تصریح کرد: همچنین رتبه دوم رشته ادبیات عرب در کشور را نیز این حوزه کسب کرده است.
مدیر حوزه عملیه فاطمه‌الزهرای شهرستان آمل با بیان اینکه در سال گذشته در جشنواره علامه حلی نیز طلاب این حوزه رتبه دوم و چهارم کشوری را کسب کرده‌اند، یادآور شد: این رتبه‌ها در بخش پژوهشی کسب شده است.
وی با اعلام اینکه دو حافظ کل قرآن در میان طلاب این حوزه مشغول به تحصیل هستند، افزود: سه نفر نیز ثلث و ربع قرآن را در سینه محفوظ دارند.
مهربان با بیان اینکه تقویت مشاعره و سرایش شعر به زبان‌های محلی و فارسی و عربی در این حوزه پیگیری می‌شود، اذعان داشت: برگزاری کلاس‌های مکالمه زبان عربی برای این طلاب در ایجاد بستر در این زمینه موثر بوده است.
حوزه علمیه خواهران شهرستان آمل در سال 79 تاسیس شده و در حال حاضر 110 طلبه در این حوزه مشغول تحصیل هستند.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول