اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ایجاد شبکه آبیاری مکانیکی؛

میزان صرفه‌جویی آب در مشهد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: با ایجاد شبکه آبیاری مکانیکی، میزان صرفه‌جویی آب در منطقه شش شهرداری مشهد به شکل فزاینده‌ای افزایش یافت.

میزان صرفه‌جویی آب در مشهد افزایش یافت
احمد محبی شهردار منطقه شش مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد از اجرای شبکه آبیاری مکانیکی در آن منطقه در این منطقه خبر داد و اظهار داشت: در گذشته آبیاری فضای سبز در سطح منطقه به صورت تانکری انجام می‌شد که مشکلات عدیده‌ای را به دنبال داشت.
وی افزود: در همین راستا از جمله این مشکلات می‌توان به فرسودگی تانکرهای آبیاری، خسارت به فضای سبز، خطرات احتمالی، مشکلات ترافیکی و هدر رفتن آب اشاره کرد.
شهردار منطقه شش مشهد درباره اقدامات منطقه در این زمینه ابراز داشت: در طول سال جاری اقدامات مناسبی در این‌باره انجام گرفته است. به طوری که در حال حاضر آبیاری فضای سبز در سطح منطقه به صورت مکانیکی انجام می‌شود.
محبی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر یکی از پروژه‌های در حال انجام منطقه اجرای مخزن و شبکه آبیاری بلوار شهید باهنر است که با مساحت حدودا 4 هزار متر مربع و مخزن بتنی 50 متر مکعبی است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین با تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان ذی‌ربط تاکنون بیش از 70 درصد از این پروژه انجام شده است.این پروژه با اعتباری بالغ بر 450 میلیون ریال در ماه جاری به بهره‌برداری  می‌رسد.
وی تلاش‌های صورت گرفته در این منطقه از شهرداری را بسیار بالا ارزیابی کرد و متذکر شد: شهرداری منطقه شش مشهد در طول ماه‌های اخیر اقدامات زیادی را برای رفاه حال زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) انجام داده است.
محبی جمع‌آوری مشاغل مزاحم را از جمله این اقدامات دانست و اعلام کرد: این اقدام سبب افزایش رضایت مندی مردم و زائران بارگاه منور و مطهر حضرت رضا(ع) شده است.
وی خدمت به مردم مشهد را از بزرگ‌ترین افتخارات خادمان شهری توصیف کرد و عنوان داشت: در همین راستا باید مردم نیز یار و یاور خدمت‌گزاران خود در شهرداری باشند.
شهردار منطقه شش مشهد با بیان این که ساخت‌و‌سازهای غیر مجاز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات و معضلات در این منطقه از شهرداری است تاکید کرد: مردم نسبت به این مسائل آگاهی داشته و جلوی این‌گونه ساخت‌و‌سازها را بگیرند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول