اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش‌ و پرورش فریدونکنار خبر داد:

برگزاری نمایشگاه کارآفرینان هنرستان‌ها در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش فریدونکنار از برگزاری نمایشگاه کارآفرینان هنرستان‌ها در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کارآفرینان هنرستان‌ها در فریدونکنار
محمدباقر شیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: برگزاری نخستین دوره نمایشگاه اختراعات و ابتکارات در مرکز تحقیقات، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزی و برگزاری نمایشگاه کارآفرینان هنرستان‌ها در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مرحوم خبازی از مهم‌ترین دستاوردها و عملکرد ما بوده است.
وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های کارگاهی کامپیوتر دانش‌آموزی گفت: کلاس‌های آمادگی برای شرکت در مسابقات کارگاهی کامپیوتر برای علاقمندان این رشته در محل پژوهش‌سرا هر ساله برگزار می‌شود.
معاون آموزشی اداره آموزش ‌و پرورش شهرستان فریدونکنار همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات روبوکاپ بیان داشت: مسابقات شبیه‌سازی دوبعدی فوتبال روبوکاپ مرحله انتخابی کشور در محل پژوهش‌سرای خبازی فریدونکنار برگزار شده است.
به گفته شیری در پایان این مسابقه تیم‌های روبوکناره یک دختران و روبوکناره دو پسران هر دو از  پژوهش‌سرای فریدونکنار با اختلاف اندکی مقام‌های اول و دوم را کسب کرده و به مرحله کشوری راه یافتند.
وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آزمایشگاهی، خاطرنشان کرد: کلاس‌ها و کارگاه‌های آمادگی برای شرکت در مسابقات آزمایشگاهی درس زیست شناسی برای علاقمندان این رشته در شهرستان فریدونکنار دایر می‌شود.
شیری از برگزاری کلاس‌های آمادگی مسابقات روبوکاپ خبر و داد و اذعان داشت: کلاس‌های آمادگی برای شرکت در مسابقات شبیه‌سازی  فوتبال روبوکاپ در دو مرحله انتخابی استان و کشور در مرکز پژوهش‌سرای مرحوم خبازی فریدونکنار برای دانش‌آموزان منتخب برگزار می‌شود.
وی همچنین از اخذ تشویقی از اداره آموزش ‌و پرورش برای عوامل ستادی و رابطان موفق و داوران جشنواره خوارزمی و اهدای جوایز همراه با لوح تقدیر خبر داد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول