اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

چالش‌های حمایت از کارآفرینی باید برطرف شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه حمایت‌های مدیریتی از کارآفرینان که در دستور کار دولت قرار گرفته است، گفت: چالش‌هایی را در این بخش به همراه دارد که باید رفع شود.

چالش‌های حمایت از کارآفرینی باید برطرف شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در دوره تخصصی کارآفرینی تخصصی که در سالن معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: حوزه کارآفرینی نیازمند انسان‌های عمل‌گرا است و می‌تواند کار و تولید را در استان تشویق و ترغیب کند.
 
*راهکارهای استقرار صنعت در مازندران
ابراهیمی با بیان اینکه در دولت دولت نهم و دهم راهکارهای جدیدی را برای استقرار صنعت در مازندران ارائه شده است، تصریح کرد: گام‌های مهمی در این زمینه برداشته شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه کارآفرینی باید در بخش خود با حمایت‌های مدیریتی و برنامه‌ریزی‌های کلان همراه باشد، اضافه کرد: در این شرایط است که اهداف کارآفرینی محقق می‌شود.
وی با بیان اینکه مازندران از استان‌هایی است که از ظرفیت و توانمندی بالایی برخوردار است، یادآور شد: باید با استفاده از موهبت‌های خدادای و ظرفیت‌های انسانی که در استان وجود دارد، برای تولید، کارآفرینی استفاده شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه نیروی انسانی که در استان وجود دارد از پشتکار قوی، خلاق و دارای توانمندی بالایی برخوردار هستند، ادامه داد: باید از این ظرفیت‌ها در استان استفاده شود.
وی ادامه داد: با درخشش انقلاب اسلامی باروری و توانمندی در بین جوانان، نوجوانان و مردم ایجاد شده و انقلاب اسلامی شعار ما می‌توانیم را در بین ملت زنده کرده است.
ابراهیمی با بیان اینکه تفکر استراتژیک می‌تواند تقویت‌کننده کارآفرینی در کشور باشد، گفت: اگر این تفکر در مدیران وجود نداشته باشد نمی‌توان عوامل استراتژیکی که مدنظر است را در کشور مهیا کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بهره‌برداری صحیح از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های انسانی در دستور کار مدیران ارشد استان قرار دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول