اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال علم و ادب سایپا مشهد:

فکر بازی زیبا از تیم فوتسال راه ساری را نداشتیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال علم و ادب سایپا مشهد گفت: فکر نمی‌کردیم که بازیکنان راه ساری این قدر زیبا در برابر ما بازی کنند.

فکر بازی زیبا از تیم فوتسال راه ساری را نداشتیم
حمیدرضا شاندیزی پس از باخت تیمش در برابر راه ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بد موقعی در مقابل تیم راه ساری حاضر شدیم، زیرا این تیم پس از چند باخت فقط برای پیروزی و کسب سه امتیاز در این دیدار حاضر شد.
وی گفت: دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را در زمین در برابر تماشاگران به نمایش گذاشتند که راه ساری با پشتوانه تماشاگرانش بازی منطقی و خوبی ارائه داد و پیروزی حق تیم میزبان بود.
ساندیزی افزود: در بازی امروز تمامی بازیکنان راه ساری انگیزه داشتند و از همان ابتدا بازی برای زدن گل لحظه شماری می‌کردند.
سرمربی علم و ادب سایپا مشهد درباره بازیکنانش تیمش ابراز داشت: بازیکنانم روز خوبی نداشتند و نتوانستند در پی تشویق تماشاگران ساروی نمایش خوبی در زمین داشته باشند.
شاندیزی افزود: راه ساری تشنه برد بود و فکر می‌کنم تا حدودی با این پیروزی بازیکنان و کادر فنی تیم در ادامه مسابقات روحیه گرفته باشند.
وی گفت: واقعا حیف است تیم‌های امثال راه ساری که کادر فنی و بازیکنانش کاملا جوان و بومی باشند، مشکل مالی داشته باش‌ در سال‌های گذشته راه ساری مدعی لیگ بود، اما امروز جایگاهش قعر جدول است که نیاز به حمایت بیشتر مسئولان استانی دارد.
سرمربی تیم فوتبال علم و ادب سایپا مشهد در پایان اذعان داشت: دو تیم راه ساری و علم و ادب سایپا مشهد از تیم‌های قدیمی و باسابقه فوتسال کشور هستند که چند سالی است که در لیگ حضور فعال دارند که باید از هر نظر حمایت شوند.
به گزارش فارس، تیم علم و ادب سایپا مشهد از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری سه بر صفر مغلوب میزبان خود راه ساری شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول