اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان یزد:

بالاترین افتخار پرورش کارآفرینان نمونه در استان یزد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان یزد گفت: بالاترین افتخار پرورش کارآفرینان نمونه و تحصیلکرده در سطح استان است.

بالاترین افتخار پرورش کارآفرینان نمونه در استان یزد است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، امرالله فلاح‌زاده صبح امروز در مراسم معارفه رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان اردکان با اشاره به توسعه صنعتی این شهرستان اظهار داشت: هر چند که هم‌اکنون این شهرستان مشکل چندانی در زمینه معضل بیکاری ندارد اما در افق آینده اردکان، دو مسئله اشتغال و مهاجرت‌پذیری در وضعیت مطلوب‌تری قرار خواهد گرفت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادغام دو وزارتخانه تعاون و کار و امور اجتماعی خاطرنشان کرد: پیش از ادغام مجموعه تعاون و کار و امور اجتماعی، همه امور اداری حوزه کار و امور اجتماعی بر خلاف چند سال پیش در اردکان انجام می‌شد.
فلاح‌زاده با اشاره به جایگاه ادارات تعاون و کار امور اجتماعی اردکان در استان یزد افزود: مجموعه ورزشی کارگران شهرستان اردکان تنها مجموعه در استان است که استخر مجهز آن در حال احداث است.
مدیرکل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان ادامه داد: این مجموعه شامل بخش پارک کودک، پارک بدنسازی، مهمانسرا، زمین چمن،رختکن و اداری است.
فلاح‌زاده تاکید کرد: برای تکمیل این پروژه به 600 میلیون ریال دیگر نیاز است که از این پس اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی پیگیر اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه خواهد بود.
وی بالاترین افتخار را پرورش کارآفرینان نمونه و تحصیلکرده در سطح استان دانست و اضافه کرد: امروز تصور عموم درباره مشاغل تغییر کرده و وقتی از جوانی درباره شغل آینده‌اش سؤال می‌شود، جواب می‌دهد که می‌خواهم کارآفرین شوم.
فلاح‌زاده تاکید کرد: جوانان به این باور رسیده‌اند که با حرکت به سمت تولید نقش عمده‌ای در عمران و آبادانی کشور ایفا می‌کنند و علاوه بر خود چند نفر دیگر را نیز مشغول به کار می‌کنند.
فرماندار اردکان نیز در این مراسم از واگذاری تعدادی از منازل مسکن مهر به مردم به صورت غیر رسمی خبر داد و گفت: صاحبان منازل مسکن مهر اردکان که عمدتا از جوانان هستند در حال انتخاب و تحویل گرفتن واحدهای مسکونی خود هستند.
احمد کمالی اظهار امیدواری کرد: تا چهار ماه آینده با تکمیل واحدهای ناتمام فاز یک و دو، این پروژه به صورت رسمی افتتاح و تمام واحدها تحویل متقاضیان شود.
رئیس جدید اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان اردکان نیز در این مراسم با بیان اینکه اردکان بالاترین آمار تعاونی در سطح استان از نظر تعداد، نوع و کیفیت داراست گفت: این امر نشان‌دهنده مشارکت و علاقه مردم به حوزه تعاونی‌هاست.
محمد فتاحی از عضویت بیش از 30 درصد مردم شهرستان اردکان در تعاونی‌ها خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با توسعه تعاونی‌ها و کار تخصصی و پایه‌ای، آمار مشارکت مردم به بیش از 60 درصد افزایش یابد.
رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی اردکان با ارائه گزارشی از توسعه تعاونی‌های دانش بنیان در شهرستان گفت: با اعتبار خوبی که در این زمینه اختصاص یافته، چهار تعاونی دانش‌بنیان در شهرستان راه‌اندازی و مشغول فعالیت شده‌اند.
وی به آمار چشمگیر جامعه کارگری اردکان اشاره و تصریح کرد: 60 هزار نفر از مجموع جمعیت 80 هزار نفری این شهرستان برگه سهام عدالت خود را دریافت کرده‌اند.
در این مراسم از جمال تقی‌نژاد رئیس سابق اداره کار و امور اجتماعی اردکان تجلیل و محمد فتاحی به عنوان رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان معرفی شد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول