اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست لیگ دسته اول کاراته؛

بانوان کاراته‌کای قم لیگ کشور را با شکست آغاز کردند

خبرگزاری فارس: تیم کاراته بانوان قم در نخستین هفته فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در دو مسابقه حساس برابر حریفان خود نتیجه را واگذار کرد.

بانوان کاراته‌کای قم لیگ کشور را با شکست آغاز کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای هفته نخست لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور با رقابت تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ امسال در حالی برگزار شد که تیم بانوان قم در مصاف با حریفان خود تن به شکست داد.
در حالی که امسال تیم بانوان قم با ترکیبی از بانوان شاخص کاراته‌کای قم در مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور حضور دارد، هفته نخست این مسابقات را با نتایج خوبی به پایان نرساند، زیرا بانوان کاراته‌کای قم با اختلاف مغلوب حریفان خود شدند.
این در حالی است که مسابقات هفته نخست از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در تهران برگزار شد و طی آن تیم بانوان کاراته قم نیز در این هفته از رقابت‌ها برابر دو حریف قدر خود مغلوب شد.
سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشور برنامه دیدارهای هفته نخست از مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کاراته بانوان کشور را اعلام کرد و طی آن تیم‌های حاضر در این مسابقات، در دو گروه مقدماتی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در جریان برگزاری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کاراته بانوان که در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران برگزار شد، تیم بانوان هیئت کاراته استان مرکزی در گروه نخست و تیم کاراته بانوان پارسیان تجارت آفتاب در گروه دوم در صدر جدول قرار گرفتند.
این در حالی است که مسابقات لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور با رقابت 16 تیم برگزار می‌شود، تیم کاراته بانوان هیئت کاراته مرکزی گوی سبقت را از دیگر حریفان ربود و در سکوی نخست جای گرفت که البته پیکارها در بخش‌های کاتای تیمی و انفرادی و نیز کومیته تیمی انجام شد که 25 داور، قاضی این رقابت‌ها بودند.
بانوان کاراته‌کای تیم هیئت قم در نخستین مسابقه خود در گروه نخست باید به مصاف تیم کاراته بانوان علمدار کربلا رفتند که در این مسابقه با وجود تلاش فراوان برای کسب نتیجه، با حساب 27 بر یک مغلوب حریف قدر خود شدند.
این در حالی است که در مرحله دوم رقابت‌های گروه نخست تیم بانوان هیئت کاراته قم برابر تیم بسیج مالک اشتر تهران به روی تاتامی رفت و در این مسابقه نیز با نتیجه عجیب 21 بر هشت مغلوب شدند تا پیکارهای هفته نخست با دو باخت برای تیم قم همراه باشد.
در این مسابقات تیم‌های بانوان بانوان هیئت کاراته قم، علمدار کربلا، شهرداری همدان، هیئت کاراته البرز، هیئت کاراته مرکزی، هیئت کاراته لرستان، بسیج مالک اشتر، فولادمبارکه سپاهان برای کسب جواز صعود به رقابت می‌پردازند.
همچنین در گروه دوم تیم‌های هیئت کاراته گیلان، مناطق نفت خیر جنوب، هیئت کاراته کرمانشاه، هیئت کاراته خراسان رضوی، هیئت کاراته کردستان، هیئت کاراته قزوین و هیئت کاراته زنجان و پارسیان تجارت آفتاب پیکار خواهند کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول