اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نخست لیگ دسته اول کاراته صورت می‌گیرد؛

رقابت بانوان کاراته‌کای قم با تیم بسیج

خبرگزاری فارس: تیم کاراته بانوان قم در نخستین هفته فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور دو مسابقه حساس برابر حریفان خود برگزار می‌کند.

رقابت بانوان کاراته‌کای قم با تیم بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در سال‌های اخیر تیم‌های مختلفی از کاراته قم در مسابقات لیگ‌های دسته‌های مختلف کاراته باشگاه‌های کشور حضور یافته و موفق به کسب عناوین قابل توجهی شده‌اند که یکی از آنها تیم بانوان قم به شمار می‌رود.
امسال نیز که تیم‌های قمی در مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور اعم از لیگ برتر و آینده‌سازان حضور دارند، تیم کاراته بانوان قم نیز در پیکارهای لیگ دسته اول برای نشان دادن توانمندی‌های کاراته بانوان قم شرکت می‌کند.
این در حالی است که قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور برگزار شد و طی آن با اعلام برنامه دیدارهای هفته نخست لیگ، حریفان تیم بانوان کاراته قم نیز در این هفته از رقابت‌ها مشخص شدند.
سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشور برنامه دیدارهای هفته نخست از مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کاراته بانوان کشور را اعلام کرد و طی آن تیم‌های حاضر در این مسابقات، در دو گروه مقدماتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
پیکارهای هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول کاراته باشگاه‌های بانوان کشور از روز جمعه ششم آبان از ساعت هشت صبح در سالن شهید کبکانیان برگزار می‌شود و تیم کاراته بانوان هیئت قم در گروه نخست مقدماتی با حریفان خود پیکار می‌کند.
بانوان کاراته‌کای قمی در نخستین مسابقه خود در گروه نخست باید به مصاف تیم کاراته بانوان علمدار کربلا بروند، ضمن اینکه در سایر رقابت‌های این گروه شهرداری همدان با هیئت البرز مسابقه می‌دهد، بسیج مالک اشتر به مصاف هیئت کارته بروجن خواهد رفت و تیم هیئت کاراته لرستان مقابل تیم کاراته بانوان فولاد مبارکه سپاهان صف‌آرایی می‌کند.
این در حالی است که در مرحله دوم رقابت‌های گروه نخست تیم بانوان هیئت کاراته قم برابر تیم بسیج مالک اشتر تهران به روی تاتامی خواهد رفت، هیئت کاراته همدان مقابل علمدار کربلا می‌ایستد، هیئت کاراته لرستان به مصاف باشگاه البرز می‌رود و فولاد مبارکه سپاهان برابر هیئت کاراته بروجن صف‌آرایی خواهد کرد.
همچنین در گروه دوم از مرحله مقدماتی این مسابقات و در دور نخست، هیئت کاراته گیلان با مناطق نفت‌خیز جنوب، هیئت کاراته کرمانشاه با هیئت کاراته خراسان رضوی، هیئت کاراته کردستان با هیئت کاراته قزوین و هیئت کاراته زنجان با پارسیان تجارت آفتاب مسابقه می‌دهند.
این در حالی است که رقابت‌های دور دوم در گروه دوم نیز بین تیم‌های هیئت کاراته کرمانشاه با مناطق نفت‌خیز جنوب، هیئت کاراته کردستان با هیئت کاراته گیلان، هیئت کاراته زنجان با هیئت کاراته خراسان رضوی و پارسیان تجارت آفتاب با هیئت کاراته قزوین پیکار می‌کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول