اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت مسکن مهر؛

نقشه فضای سبز عمومی در آبعلی تهیه شد

خبرگزاری فارس: شهردار رودهن از تهیه نقشه فضای سبز عمومی در طرح مسکن مهر مهرآباد رودهن خبر داد.

نقشه فضای سبز عمومی در آبعلی تهیه شد
فتحعلی همتی در جریان بازدید از روند اجرای طرح مسکن مهر مهرآباد رودهن که با حضور بخشدار رودهن، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دماوند و دیگر مسئولان محلی انجام گرفت، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طرح مسکن مهر از جمله اقدامات شایان تقدیر دولت‏های نهم و دهم است.
وی ادامه داد: مجموعه شهرداری رودهن نیز از ابتدای ابلاغ دستور ریاست جمهوری مبنی بر حرکتی همگانی در خصوص این طرح، همکاری‏های خود با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسکن و شهرسازی شهرستان دماوند آغاز کرد.
همتی تصریح کرد: از جمله مصادیق این همکاری می‏توان به صدور سریع مجوزهای لازم برای اجرای طرح‏های فضای سبز در سایت طرح مسکن مهر مهرآباد اشاره کرد.
شهردار رودهن با تاکید بر لزوم ایجاد فضایی مناسب برای متقاضیان طرح‏های مسکن مهر خاطرنشان کرد: طرح مسکن مهر در راستای خانه‏دار شدن اقشار کم‏درآمد جامعه اجرا شد.
وی ادامه داد: از این رو، شهرداری رودهن ارائه بهترین خدمات به متقاضیان ساکن در طرح مسکن مهر مهرآباد را از وظایف خود قلمداد می‏کند.
همتی افزود: دیگر دستگاه‏های خدماتی بنا بر وظایف ذاتی خود، خدماتی را به اهالی ساکن در این پروژه ارائه می‏دهند.
شهردار رودهن ادامه داد: مجموعه خانواده بزرگ شهرداری رودهن نیز از قطار خدمتگزاری عقب نمانده و با اجرای اقداماتی در خصوص ایجاد فضای سبز کافی و روکش آسفالت معابر مشارکت خود را در طرح مسکن مهر نشان خواهد داد.
وی با اشاره به اصل آسیب‏پذیری فضای سبز در مقابل عوامل پیرامونی اظهار داشت: فضای سبز از جمله بخش‏هایی است که به واسطه عوامل عمرانی پیرامونی خود به سرعت دچار استهلاک می‏شود.
همتی تصریح کرد: از این رو، شهرداری رودهن پس از پایان امور عمرانی، اجرای وظایف خود را در این زمینه آغاز خواهد کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول